douglas puister

Het is een heel leuk welken en je word goed geholpen.

Snel en goed geholpen

Bezorgen door Profijt is te duur.

Overzichtelijke winkel

Meijer

Zeer goed

Het afhalen ging zeer verzorgd. Werd netjes geholpen en werd ingeladen door medewerker.

Meems

Prima al zou het assortiment wat uitgebreider mogen

De site is niet heel duidelijk/overzichtelijk. Sommige producten zijn moeilijk te vinden

Ik had al eerder meubels gekocht bij profijt en dat was toen ook prima verlopen

levertijd is wel erg lang

Er werken vriendelijke mensen bij Profijt meubel in Groningen.

Er werken vriendelijke mensen bij Profijt meubel in Groningen.

De service en levering is duidelijk en correct gegaan. Ben zeer tevreden met mijn bank. Mocht ik weer iets qua inrichting willen aanschaffen, dan is mijn eerste keuze Profijt Meubel. Mijn complimenten.
Veel succes gewenst van een tevreden klant.

N.v.t.

Dat de verkoper meedenkt met de keuze die je maakt.

B.Bandsma

Goede meubelzaak met vriendelijk en klantgericht en deskundig personeel.

geen idee

vele.

Matig, van webbestelling tot afhalen van het product.

Telefonisch een bestelling geplaatst. Netjes een factuur via de mail gekregen. Bij de email waarin aangegeven stond dat ik het pakket kon afhalen stond een te betalen bedrag van 0,00 euro. Eenmaal... Telefonisch een bestelling geplaatst. Netjes een factuur via de mail gekregen. Bij de email waarin aangegeven stond dat ik het pakket kon afhalen stond een te betalen bedrag van 0,00 euro. Eenmaal aangekomen bij het afhaalpunt in Groningen mocht ik het volledige bedrag betalen. Geen probleem natuurlijk, aangezien ik wist nog niet betaald te hebben. Ik heb hier echter netjes aangegeven dat er een fout in de mail stond. Hierop werd totaal niet op gepaste wijze gereageerd. Enige wat ik van de jonge dame te horen kreeg was dat ik de stoelen toch niet mee zou krijgen als ik niet zou betalen. Erg onvriendelijke behandeling. Dame krijgt van mij dan ook zeker geen goede referentie. Heb me er mateloos geergerd.

nvt

Reactie Profijt Meubel Groningen:

Geachte heer/mevrouw,
Hartelijk dank voor uw reactie en uw beoordeling van Profijt Meubel Groningen. Door uw mening kunnen wij u en anderen op het gebied van assortiment en service nog beter van dienst zijn.
Bij een software update is vastgesteld dat het te betalen bedrag in de e-mails niet juist werd overgenomen van ons systeem, deze fout is nu gelukkig hersteld. Onze excuses voor de onduidelijke en onjuiste e-mail.
Onze excuses voor de niet klantvriendelijke benadering tijdens het afhalen van uw meubelen. Wij hebben dit intern besproken met de betreffende medewerkster en ook zij biedt hiervoor haar excuses aan.
Met vriendelijke groeten,
PROFIJT MEUBEL GRONINGEN
A.J. Brink
(verkoopleider)

Correct, komen afspraken na.

Verkoop was correct, bezorging ook dik voor elkaar, er werd zelfs vilt onder de banken geplakt!

Duidelijk, komen afspraken na. Ook bij het bellen is het geen probleem om afleverdata te verschuiven, dus flexibel.

Wij zijn goed geholpen door het personeel. helaas was de 'aktie'-prijs de 'standaard'-prijs.

Informatie die gegeven wordt, staat in boeken. Als klant kun je dit inzien (wat wij hebben gedaan) hierdoor kwamen wij tot de conclusie dat de aktieprijs, de standaardprijs was. helaas is dit dus... Informatie die gegeven wordt, staat in boeken. Als klant kun je dit inzien (wat wij hebben gedaan) hierdoor kwamen wij tot de conclusie dat de aktieprijs, de standaardprijs was. helaas is dit dus een soort van misleiding

Reactie Profijt Meubel Groningen:

Geachte heer/mevrouw,
Wij hebben uw reactie besproken in het verkoopteam van Profijt Meubel Groningen en zullen uw reactie ook doorgeven aan het hoofdkantoor van Profijt Meubel Nederland.
Met vriendelijke groeten,
PROFIJT MEUBEL GRONINGEN