wim postma

Uitstekend

geen mening

geen mening

ugusta van der Molen

Ze hebben een ruime keus in meubelen. Het is een winkel waar mensen met een kleine beurs ook erg goed kunnen slagen voor een redelijke prijs. Vandaar dat ik al tot 2 keer toe een bankstel bij... Ze hebben een ruime keus in meubelen. Het is een winkel waar mensen met een kleine beurs ook erg goed kunnen slagen voor een redelijke prijs. Vandaar dat ik al tot 2 keer toe een bankstel bij Profijt heb gekocht.

Wanneer je iets laat bezorgen, nemen zij het afval weer mee.

kortere levertijd

gezellig

Prettig geholpen. Spullen waren er een week eerder. Thuis bleek bovenblad audiomeubel beschadigd. Kon dezelfde dag nog geruild worden. Komen in de toekomst zeer terug

Meubels waren ruim een week te vroeg. mailtje dat ze er waren vond ik onvriendelijk met de zin:u moet ze binnen een paar dagen ophalen. Werd hierdoor gedwongen om in huis zaken sneller te regelen.... Meubels waren ruim een week te vroeg. mailtje dat ze er waren vond ik onvriendelijk met de zin:u moet ze binnen een paar dagen ophalen. Werd hierdoor gedwongen om in huis zaken sneller te regelen. andere zinsopbouw, als de meubels eerder dan afgesproken, er zijn is klantvriendelijker.

Direct een nieuw bovenblad voor het audiomeubel

J v sundert

Goede ervaring voor herhaling vatbaar

nee

goede comunicatie met de klant gedurende de afwikkeling van bestellen tot afleveren

Ilona van den Berg

Fijne hulp in de winkel, vlotte bezorging.

Grotere opgezette winkel

Goede ervaring

beter licht in de winkel

goede prijs kwaliteit

kettler jet

Zeer goede en snelle service. Het computersysteem voor het magazijn lag er even uit maar direct werd telefinisch het probleem opgelost

Afhalen op koopzondag ( zijn veel mensen vrij)

Klantvriendelijkheid en productkennis

Positief, zowel bij bezoek, als verdere afhandeling

afspraak = afspraak