Patrick busemann

Zeer goeie service en vrolijke en aardige mensen zowel in de winkel als bij de afhaalloods aan de diamandlaan. zal er in de toekomst wel vaker betaalbare mooie meubels gaan kijken/kopen... Zeer goeie service en vrolijke en aardige mensen zowel in de winkel als bij de afhaalloods aan de diamandlaan. zal er in de toekomst wel vaker betaalbare mooie meubels gaan kijken/kopen...

Mvg patrick busemann

Bezorg kosten iets verlagen...

Brinkman A

Goeie ervaring mee. zijn erg vriendelijk. woon zelf in Assen maar ga altijd naar groningen omdat ze daar vriendelijker zijn.

verkoper ging eerst voor ons kijken of de meubels die wij wilden, niet binnenkort in de aanbieding kwamen. hele goeie service

Een bank gekocht. Goed advies ontvangen.

ik moest zelf op zoek naar een verkoper die me wilde adviseren

Simone

levertijd als ik iets bestel op datum moet ik geen mail krijgen 4 week van te voren dat we binnen een week Onze meubels moeten ophalen

Goed advies

Gj bont

Vriendelijk , laten mensen zelf hun keus maken , en goeie uitleg.

Goede service , klantvriendelijk en Prijs / kwaliteitsverhouding

P. Feunekes

Goeie ervaringen.

Meer personeel in de winkel, moesten erg lang wachten om geholpen te worden

goede prijzen!!Niet overdreven duur, meer voor de gewone man!!

A. Meijering

Ik heb de winkel via mijn in Groningen wonende zoon in Groningen gevonden. De rust waarmee we een en ander konden bekijken was zeer prettig , waarna we zeer deskundig advies kregen waarbij ons de... Ik heb de winkel via mijn in Groningen wonende zoon in Groningen gevonden. De rust waarmee we een en ander konden bekijken was zeer prettig , waarna we zeer deskundig advies kregen waarbij ons de verschillen werden getoond en op gewezen, waarna de nog open mogelijkheden werden verteld.

Geen , zo op het eerste gezicht !

Deskundigheid van verkoopster. Er werd niet " aangesmeerd " , maar goed geadviseerd en verteld.

Bert

Loungebank gekocht en laten bezorgen