Reitsma

Geen goede ervaring, op Internet stond de bank als direct leverbaar maar dat klopte niet hebben ongeveer 6-7 weken moeten wachtten. gelijk bij het online bestellen betaald, 2 dagen voor de levering... Geen goede ervaring, op Internet stond de bank als direct leverbaar maar dat klopte niet hebben ongeveer 6-7 weken moeten wachtten. gelijk bij het online bestellen betaald, 2 dagen voor de levering kreeg ik een mail dat er nog niet betaald zou zijn. heel vervelend allemaal!

Een stukje klantvriendelijk heb ik gemist, en daarnaast ook een lange levertijd waar ik later pas achter kwam.

Veel keuze in de winkel

Reactie Profijt Meubel Groningen:

Geachte heer/mevrouw Reitsma,
Geachte heer/mevrouw Reitsma,
Hartelijk dank voor uw reactie en uw beoordeling van Profijt Meubel Groningen. Door uw mening kunnen wij u en anderen op het gebied van assortiment en service nog beter van dienst zijn.
Onze excuses voor de misverstanden over de levertijd en de betaling.
Vlak voor de internetbestelling op 12 juli jl. is het laatste model uit voorraad verkocht in één van onze winkels. Wij hebben daarna in overleg met u de bank alsnog besteld.
Helaas is vanwege de vakantieperiode de betaling door ons administratief niet tijdig en/of niet goed verwerkt. Deze fout is direct na uw bericht hersteld.
Nogmaals onze excuses hiervoor.
Met vriendelijke groeten,
PROFIJT MEUBEL GRONINGEN
A.J. Brink
(verkoopleider)

Mooie eethoek gekocht voor weinig geld

geen verbeter punten

mooie meubels voor weinig geld

Zeer goede service en kwaliteit.

Snelle en correcte levering

Zomer 2014 bankstel en eetkamerstoelen en lampenset gekocht... Prettig geholpen en te woord gestaan.

Het afhalen gaat dan weer wat minder persoonlijk. Wel vriendelijk, maar betalen en zelf redden.

Leuke winkel om ideeën op te doen. Veel keuze, veel stijlen. Vrijwel alles is te koop. Personeel vriendelijk en niet opdringerig. Juist heel persoonlijk en meedenkend.

A.Tempel

Goede voorlichting / Afhandeling en Bezorging

nee

Nee

Een goede ervaring gehad

de Jongh

Vriendelijk geholpen bij afhalen van de door ons bestelde bank op internet.

Het meedenkende personeel en de welwillendheid van medewerkers om mee te helpen waar mogelijk, maakt profijt meubel tot een ijzersterke formule waar je graag terug keert.

amanda

Leuk Bedrijf, goede service.
Leuk Bedrijf, goede service.
Ik heb gevraad of ik na binnenkomst van de goederen in het magazijn, de bank nog een paar weekjes mocht laten staan, dit was geen probleem. Dit i.v.m. de verbouwing en verhuizing.

Schilderijen zo hangen dat je ze beter kunt bekijken alles staat achter elkaar en zijn vrij groot dus je kunt er niet gemakkelijk tussen kijken

Leuk Assortiment

O.M.C. vd Veen-Dijkema

Prima advies gekregen, prima uitleg over de mogelijkheden om een bank naar mijn wensen aan te passen. Levertijd van ruim 3 maanden bijzonder lang en onwenselijk. De stof heeft na 3 weken ribbels,... Prima advies gekregen, prima uitleg over de mogelijkheden om een bank naar mijn wensen aan te passen. Levertijd van ruim 3 maanden bijzonder lang en onwenselijk. De stof heeft na 3 weken ribbels, begonnen in het midden vd 3-zits bank,die zich inmiddels uitbreiden naar links en rechts. Gebeld en mail gestuurd met foto op 15 juli, maar heb geen idee hoe het verder gaat, jammer, ben ik niet gewend van Profijt, wij kopen hier al jaren. Assortiment is op zich prima, maar te veel grijs.En dat heeft zijn weerslag op de winkeluitstraling.

Reageer op de mail, ondanks een vakantie periode en houd de klant op de hoogte van de stand van zaken iz een klacht, zoals ik zelf heb, zie boven.

Ja, er is ontzettend veel mogelijk om mn bankstellen naar eigen wensen aan te passen.

Reactie Profijt Meubel Groningen:

Geachte heer/mevrouw van der Veen-Dijkema,
Geachte heer/mevrouw van der Veen-Dijkema,
Wij vinden het als winkel erg spijtig te horen dat uw nieuwe 3-zits bank niet naar wens voldoet.
Uw klacht omtrent de 3-zits bank hebben wij in behandeling en hier hoort u uiteraard van op de hoogte te zijn.
Wegens vakantie en andere redenen is dit er niet van gekomen, hier bieden wij u onze welgemeende excuses voor aan.
Onlangs heeft u bericht van ons ontvangen dat onze servicedienst bij u langs zal komen om uw klacht te beoordelen en zo mogelijk ter plekke op te lossen.
Wij hopen u met deze toelichting voldoende duidelijkheid te hebben gegeven en wensen u verder veel woonplezier toe met uw nieuwe meubelen.
Met vriendelijke groeten,
PROFIJT MEUBEL GRONINGEN