Prima, goed geholpen door personeel in betreffende winkel.

Postief

zie boven

Noeken

Goed Het is niet voor niets dat we weer daar een bank hebben gekocht

Willemsen

Tafel + stoelen gekocht tijdens het rond kijken

Ze hadden de meubels die ik mooi vind.
Ik vind het niet klantvriendelijk dat ik moet betalen voor het bezorgen boven het bedrag van €1000.
Ook vind ik het niet kloppen dat er een...
Ze hadden de meubels die ik mooi vind.
Ook vind ik het niet kloppen dat er een aanbieding in de folder staat waar de oude prijs €100 hoger wordt aangegeven dan dat hij is.

Het zou fijn zijn als meubels door de bezorger in elkaar gezet zouden worden

Reactie Profijt Meubel Groningen:

Geachte heer/mevrouw,
Geachte heer/mevrouw,
Hartelijk dank voor uw reactie en uw beoordeling van Profijt Meubel Groningen. Door uw mening kunnen wij u en anderen op het gebied van assortiment en service nog beter van dienst zijn.
Het spijt ons dat u niet volledig en/of niet voldoende bent geïnformeerd bij de aankoop. Wij hebben dit intern besproken in ons verkoopteam.
De sterke punten van Profijt Meubel zijn en blijven: mooier wonen voor minder geld. Daarom geven wij onze klanten de keuze om het ongemonteerd of gemonteerd uit te laten leveren. Profijt Meubel hanteert vaste lage prijzen en een laagste prijsgarantie. Een zekerheid en vaste waarde voor iedere klant.
Met vriendelijke groeten,
PROFIJT MEUBEL GRONINGEN
A.J. Brink
(verkoopleider)

Leuk personeel. Levering was ook snel en leuke mensen die de bank bezorgden

Personeel kan/moet eerder op klanten afstappen. En het niet belangrijker vinden om koffie te drinken en met elkaar te kletsen

Door een hele leuke vrouw geholpen en geadviseerd

K Zaagman Smit

Goeie Service en nemen alle tijd voor je.. Vriendelijk personeel..

Bezorgtijd wat korter

Veel tijd en Geduld met klanten

f.hensens

wij zijn zeker 2 uur bij u in de winkel geweest in die tijd is ons nog geen kop koffie aangeboden
wat dat betreft is er nog veel te verbeteren bij u want dat is toch het minste wat je kan doen.
( minpunt)

voor bezorgen van de meubels hebben wij
75 euro betaald wat wij niet gewend zijn
voor deze aankoop, meestal is het gratis
bezorgen. ( minpunt)

geen sterke punten.

Prima geholpen; levering op afgesproken tijd en montage ook uitstekend

bezorging en montage prima