j hamhuis

Onze ervaring is wij zijn goed behandeld via uitleg e.d ook over de service

Goede overleg wat de wensen van de klant zijn en goed luisteren.

Ina Smith

Redelijk goed .
Na aanleiding van de prijs vind ik het niet kunnen dat je zelf de meubelen nog in elkaar moet zetten. Je koopt d toch niet bij een bouwmarkt.

Reactie Profijt Meubel Groningen:

Geachte mevrouw Smith,
Geachte mevrouw Smith,
Hartelijk dank voor uw reactie en uw beoordeling van Profijt Meubel Groningen. Door uw mening kunnen wij u en anderen op het gebied van assortiment en service nog beter van dienst zijn.
Wij vinden het als winkel erg spijtig te horen dat u dit zo ervaren heeft.
Echter zijn de sterke punten van Profijt Meubel: mooier wonen voor minder geld. Daarom geven wij onze klanten de keuze om het ongemonteerd of gemonteerd uit te laten leveren.
Profijt Meubel hanteert vaste lage prijzen en een laagste prijsgarantie. Een zekerheid en vaste waarde voor iedere klant.
Met vriendelijke groeten,

We zijn goed heholpen

aanbieding duidelijk aan geven

nee

Hindriks

Goed. Alleen eethoek was twee weken eerder dan afgesproken

Nee

Nee

c. grimme- vonk

Net, goed uitziend bedrijf. Ze nemen er de tijd voor je en leggen alles duidelijk uit.

Ga zo door.

Personeel neemt de tijd en legt alles keurig uit. Zijn niet opdringerig.

tel

Een prima winkel en zeker klantvriendelijk en behulpzaam

niet nodig

klantvriendelijk.

Dittrich-Nijdam

Prima service! Aardig personeel

R.E. Stamhuis

We hebben uitgebreid advies gehad over de mogelijkheden bij de aanschaf van een bank. De bestelprocedure duurde lang maar kwam zorgvuldig over. Toen 8 weken niks gehoord maar ineens een smsje dat... We hebben uitgebreid advies gehad over de mogelijkheden bij de aanschaf van een bank. De bestelprocedure duurde lang maar kwam zorgvuldig over. Toen 8 weken niks gehoord maar ineens een smsje dat onze bank klaarstond aan de Diamantlaan. Ophalen ging vlot.

Duidelijkheid over procedure rondom bestellen en ophalen

Ophalen van meubels ging erg vlot, en we hebben uitgebreid persoonlijk advies gehad in de winkel.

Siks

Tot aan de aankoop was alles super geregeld heel klantvriendelijk maar een x bij thuis komst bleek ons bijzettafel een geheel andere kleur te hebben terwijl wij een dresoir als showmodel aangeboden... Tot aan de aankoop was alles super geregeld heel klantvriendelijk maar een x bij thuis komst bleek ons bijzettafel een geheel andere kleur te hebben terwijl wij een dresoir als showmodel aangeboden hadden gekregen en nadrukkelijk gevraagd hebben of er dan geen kleur verschil kon zijn dit was absoluut niet aan de orde klopt de dresoir was wel goed maar nu kwam de bijzettafel niet overeen dus gebeld daar kon op moment wel een showmodel voor gegeven worden want op zondag was magazijn dicht daar kon mevrouw geen korting op geven wat wij totaal niet wouden we wouden gewoon een nieuwe toen was ze niet zo vriendelijk meer en hing op beetje raar Als je vraagd waar je recht op hebt uiteindelijk die week het bijzettafeltje geruild maar kwa kleur is alles nog niet gelijk en dan gaat het om de clermonti serie met teakblad

Afhandeling klachten!!!

Goede verkoop praat

Reactie Profijt Meubel Groningen:

Geachte mevrouw Siks,
Geachte mevrouw Siks,
Het spijt ons te lezen dat de door u gekochte bijzettafel van een andere kleur was. Voor zover ik u goed begrijp heeft u gebeld met de winkel, welke u geen nieuwe bijzettafel aanbood, uiteindelijk dezelfde week wel de bijzettafel omgeruild, maar nog steeds met kleurverschil.
Vriendelijk vragen wij u contact met ons op te nemen, om de situatie te verhelderen en een mogelijke oplossing te bedenken. U kunt ons bellen op 050 3182814 of een e-mail zenden naar info@profijtmeubel-groningen.nl.
In afwachting op uw reactie,
Met vriendelijke groeten,
PROFIJT MEUBEL GRONINGEN