Mulder

Goeie service en prijs kwaliteit verhouding goed...

Heb niet met de prijs kunnen onderhandelen, hoekbank + 6 stoelen gekocht. Profijt had wat meer met de prijs moeten doen... Werd direct gezegd prijs valt niet over te onderhandelen !!!!

Goeie service

Helaas is er tot twee keer toe de verkeerde tafel bezorgd. De derde keer was het wel goed. Al met al zijn we heel wat maanden verder. Erg jammer!

Ik heb een aantal keer moeten bellen ivm de tafel die verkeerd was. Er was weinig begrip en nauwelijks excuus. Ik heb 1 medewerker gesproken die gelijk zei dat ze t heel vervelend voor ons vond.... Ik heb een aantal keer moeten bellen ivm de tafel die verkeerd was. Er was weinig begrip en nauwelijks excuus. Ik heb 1 medewerker gesproken die gelijk zei dat ze t heel vervelend voor ons vond. Zoiets wil je als klant wel horen als het steeds mis gaat.

Leuke winkel, zijn ook goed geholpen.

Reactie Profijt Meubel Groningen:

Geachte heer van Til,
Geachte heer van Til,
Hartelijk dank voor uw reactie en uw beoordeling van Profijt Meubel Groningen. Door uw mening kunnen wij u en anderen op het gebied van assortiment en service nog beter van dienst zijn.
Het spijt ons dat de tafel tot twee keer toe verkeerd is geleverd. Dit hadden wij beter moeten controleren en wij bieden u hiervoor onze excuses aan.
Om u tegemoet te komen hebben wij bij de laatste levering een gratis onderhoudsset toegevoegd, zodat de tafel nog langer meegaat.
Met vriendelijke groeten,
PROFIJT MEUBEL GRONINGEN
A.J. Brink
(verkoopleider)

O.Hummel

Een bedrijf dat de klant rustig zijn gang kan gaan. Er is voldoende informatie over het product ter plekke aanwezig. Afhandelen van de koop is duidelijk en correct. Afleveren van het product is ook... Een bedrijf dat de klant rustig zijn gang kan gaan. Er is voldoende informatie over het product ter plekke aanwezig. Afhandelen van de koop is duidelijk en correct. Afleveren van het product is ook zorgvuldig.

Harriët Kleef

Goed. Rustige benadering, niet opdringerig. Hulp bij verschillende mogelijkheden, stoffen etc.
Duidelijke uitleg wat voors en tegens zijn

Goed advies, uitleg stoffen

P.Kolle

Gekocht: twee kuipstoelen

Correcte bediening

Ons nieuwe huis mee ingericht. Levertijd was sneller dan gepland. Zeer tevreden met de nieuwe meubels.

greet mersch

In de winkel werden we zeer vriendelijk geholpen. Men nam alle tijd voor ons. We zijn goed geslaagd en de bank werd sneller geleverd dan verwacht. Een nabesteld kussen (per telefoon besteld, goede... In de winkel werden we zeer vriendelijk geholpen. Men nam alle tijd voor ons. We zijn goed geslaagd en de bank werd sneller geleverd dan verwacht. Een nabesteld kussen (per telefoon besteld, goede behandeling) kwam ook binnen de afgesproken tijd aan. Alle lof voor Profijt Meubel!

J a hartsuiker

Vriendelijk te woord gestaan. Maar bezorgkosten aan de hoge kant. Ook om dat het in de stad bezorgd Moest worden dus weinig kilometers erg jammer

Frank

Prima. Goede service. Gratis huur van aanhangwagen om je meubel(en) op te halen.