A. van Til

Geen verbeter punten

Gewoon goed

I. Tammenga

Goed geholpen door Jordy Veenstra

We hebben een salon tafel besteld, en die was eerder aanwezig dan de afspraak was. Dus prima

pw sissing

nee

aflevering is goed

Leuke winkel met groot assortiment en goede prijs-kwaliteit verhouding met behulpzaam personeel (zowel in de winkel als de bezorging)

r.klein

Goed geholpen en deskundig advies gekregen.

M. Ottens

Positief, goed en snel geholpen.
Duidelijke info over behandeling meubel, levertijd etc

Positief, goed en snel geholpen.
Duidelijke info over behandeling meubel, levertijd etc

Een tip is dat ik vind dat additionele kosten vooraf duidelijker moeten zijn voor een klant. Nu heb je een keus gemaakt en vervolgens ziet het kostenplaatje er wat minder positief uit.

Additionele kosten bij aanschaf bank vooraf duidelijker ipv als je een keuze hebt gemaakt en alles in de pc staat.

De omgeving waar profijt meubel Groningen zit wordt er niet...

De omgeving waar profijt meubel Groningen zit wordt er niet aantrekkelijker op. Veel lege panden, de uitstraling van veel panden vind ik ook niet echt een pre. Jammer, want op zich vond ik het makkelijk dat alles bij elkaar zat....nu ben ik eerst kris kras door Groningen gereden voor diverse meubelzaken om uiteindelijk toch weer bij mijn voorkeursbank bij profijt meubel uit te komen.

j dykhuis

We hebben een bank bij jullie gekocht en de service was goed

Prima uitleg gehad over stofkeuze en "binnenwerk" van de stoelen.
Alle tijd en aandacht die nodig waren heb ik gekregen.

Betere eindcontrole. 1 van de stoelpoten was beschadigd. Ik heb dit zelf opgelost met een meubelstift.

Vriendelijke verkoopster met prima advies en volledige aandacht voor alle vragen.