j.de vries

Vriendelijk en goede informatie , prima winkelen en goede service zowel in winkel als aflevering thuis

willy de boer

Vriendelijk personeel en zijn zeer goed tegemoet gekomen met het ophalen van de bank en dat we een busje konden lenen was helemaal top

zeer vakkundig personeel zeker het advies wat betreft de stof voor de bank omdat we katten hebben en de bank is nog even mooi als toen we hem net hadden

Ralph

De ervaring was redelijk plezierig. Het personeel laat je eerst rustig kijken. Bij vragen willen ze je graag helpen.
De uitstraling van de winkel vonden wij enigzins rommelig. Het assortiment...
De uitstraling van de winkel vonden wij enigzins rommelig. Het assortiment of delen ervan staan her en der in de winkel waardoor je niet een goed beeld krijgt of domweg dingen vergeet mits je ze niet naast elkaar zet.

Willy de Konink

Positief! Altijd goede balans tussen lekker zelf kijken en/of geholpen worden. Aardige mensen!

Toen de rekening opgemaakt werd, hebben we zelf de koffie getapt. Werd niet aangeboden en toen we erom vroegen, mochten we dus zelf pakken. Dat was ronduit slecht en moeten ze zeker nooit meer zo te... Toen de rekening opgemaakt werd, hebben we zelf de koffie getapt. Werd niet aangeboden en toen we erom vroegen, mochten we dus zelf pakken. Dat was ronduit slecht en moeten ze zeker nooit meer zo te doen.

Zie boven. Klantvriendelijk en ik voel me altijd welkom.

Prettige benadering bij binnenkomst zaak. verdere afhandeling goed verlopen. bezorgers uiterst vriendelijk en behulpzaam

te lange levertijd

overzichtelijk

Peter

Kreeg goed advies van de verkoper en werd snel geholpen. Mooie winkel.

Groot assortiment met veel keuze. Vriendelijk personeel