Sneller geleverd dan was afgesproken. Helemaal top.

Had graag gezien dat het plastic & karton van de verpakking was meegenomen door de bezorgers

Jobse

Prima service

Doen wat ze beloven

Het plannen van de transportbus via de website gaat zeer vlot, alleen geeft het programma niet aan dat bijvoorbeeld op Hemelvaartsdag het magazijn gesloten is.

Dennis van Schaick

We hebben hier een eetkamerset gekocht

niet speciaal

aanspreekpunt bij telefonisch contact kan beter

Bedankt voor uw review.
Wij zullen uw opmerking bespreken met onze collega's aan de balie/telefoon, zodat we u de volgende keer een andere beleving kunnen geven....
Bedankt voor uw review.

Goede ervaring.
Klantvriendelijk en goede service

Volt snel en accuraat

snel en goede alternatieven. goed inspelen op wens klant

afhalen op een onmogelijke locatie. Voor de te betalen prijs kan het ook worden thuisbezorgd en oude spullen meegenomen.

Eline Schipper

Netjes en vriendelijk geholpen.

Het ziet er in de winkel netjes en ontzettend gezellig uit.

Toen wij de bank uit de verpakking haalden zat er een scheur in de bekleding. We hebben daar gelijk over gebeld maar de bank staat nog steeds met scheur en al in de woonkamer. Niet echt goede reclame.

Beste,
Bedankt voor uw review,
Beste,
Bedankt voor uw review,
Wij vinden het vervelend dat uw bank beschadigd bij u is thuis gekomen. Helaas is het voor ons niet mogelijk om u per direct onbeschadigde bank aan te bieden. De juiste onderdelen zullen voor u besteld worden/zijn zodat u zo snel mogelijk van uw bank kunt genieten. Dit neemt de benodigde tijd in beslag.
Wij hopen hiervoor op uw begrip,

Ashley Ruissen

Voor de 2e keer in een paar jaar weer drama! Allebei de keren behoorlijk veel besteld, waarvan verschillende items pas maanden na de afgesproken datum kwamen. Expres 3 maanden van te voren... Voor de 2e keer in een paar jaar weer drama! Allebei de keren behoorlijk veel besteld, waarvan verschillende items pas maanden na de afgesproken datum kwamen. Expres 3 maanden van te voren besteld... het mocht alleen niet baten.. de informatie die je dan krijgt van medewerkers en leidinggevende.... niemand wist ons iets te vertellen en beloftes werden niet nagekomen. Ik hoor het van zoveel mensen die hier bestellen.... zorg dat je al je oude meubels nog minimaal een half jaar in huislaat staan... anders mag je dus op de grond je boterham opeten.

Er is een ruime keuze voor een niet te hoge prijs.

Beter contact met klanten
Medewerkers klantvriendelijker
Snellere levering

Zie hierboven.

Geachte heer/mevrouw,
Bedankt voor het invullen van uw review.
Geachte heer/mevrouw,
Bedankt voor het invullen van uw review.
Ik vind het spijtig te moeten lezen dat u ons een negatieve beoordeling gegeven heeft omtrent de levertijd van uw bestelling. Wij streven ernaar om al onze klanten tijdig te informeren wanneer een levering onverhoopt later plaats kan vinden als verwacht. Bij nazien blijkt dat wij u hebben geïnformeerd omtrent de vertraging van uw eetbank en hebben wij u hierin een coulance aangeboden. Ik vind het vervelend dat u ondanks de berichtgeving en coulance ons alsnog een negatieve beoordeling geeft.
Met vriendelijke groeten
info@profijtmeubel.nl

Goed advies/service

schillemans

Verkoop goed en netjes
afhaal een probleem met betalen omdat credit card niet geaccepteerd werd

bij afhaal betaal mogelijkheden meedelen

Vriendelijk geholpen, goede adviezen