N.Baresic

Tevreden met comunicatie

Vriendelijk ontvangst

Bij drukte meer mensen in de winkel te helpen

joao

Waardeloos

onduidelijkheid wanneer de bank komt deze week zal die komen en opeens ende van de maand, ende van de maand geen bank maar wel dat die deze week zal komen en zo gaat het maar door

Geachte heer/mevrouw,
Spijtig genoeg heeft u ons een negatieve beoordeling gegeven. Tijdens het verkoop gesprek bent u geïnformeerd omtrent de verwachte levering van uw bestelling. Wanneer wij een uitloop van de levertijd constateren is het gebruikelijk dat wij de klanten hierover schriftelijk informeren. Uit uw reactie begrijp ik dat u niet bent geïnformeerd, waarvoor onze excuses.
Graag ontvang ik wat meer gegevens van u, waaronder het ordernummer, zodat ik kan nagaan waar het fout is gegaan, zodat we dit kunnen verbeteren.
U kunt uw ordernummer doorsturen naar info@profijtmiddelburg.nl
U heeft de moeite genomen om de review in te vullen dus hoop ik dat u ook de moeite neemt om ons uw ordernummer door te sturen, ter verbetering van onze procedures.
Met vriendelijke groeten
Profijt Meubel Middelburg

Fijne winkel, geen opdringerige verkopers. Goed geregeld met gebruik bus voor het ophalen van de goederen in het magazijn.
Eerlijke communicatie bij latere levering stoelen.

Fijn geholpen, meubelen waren op voorraad en kon dit gelijk op halen in het magazijn.
Personeel hielp goederen in bus laden.

MOSQUERA

Niet goed ervaring slechts behandeld

Slechts

Geachte mevrouw,
Wat spijtig te moeten lezen dat u ons negatief heeft beoordeeld, na aankoop van diverse meubelen en uitleveringen hiervan.
Wij zijn ervan overtuigd uw klacht, na ruim 4...
Geachte mevrouw,
Wij zijn ervan overtuigd uw klacht, na ruim 4 maanden te laten weten dat u verkeerde armleuningen heeft ontvangen, terecht te hebben afgekeurd. Zoals aangegeven is dit een melding die u binnen 14 dagen na levering van uw hoekbank telefonisch of schriftelijk aan ons had kunnen melden. Wij hebben deze gehele periode niets van u vernomen, terwijl u na levering van uw bank nog bij ons in de showroom geweest bent voor het bestellen van een relaxfauteuil.
Wij zien u graag terug in onze winkel op dit te bespreken.
Pronto Wonen Middelburg

De CBW voorwaarden geven geen garantie bij Profijt!

Vlot assortiment, leuk om te zien

Kwaliteit laat te wensen over, garantie nog veel meer

Geachte heer/mevrouw,
Bedankt voor het invullen van uw review. Spijtig genoeg heeft u ons een onvoldoende gegeven. Omdat wij ons steeds verder en beter willen ontwikkelen ontvangen wij graag gedetailleerde informatie wat wij kunnen verbeteren in de kwaliteit / garantie zoals u omschrijft.
Dit kunt u sturen naar info@profijtmiddelburg.nl o.v.v. feedback.
We horen graag van u,

Ruim voldoende.

Ik denk dat het qua service veel beter is om de bestelling gratis bij de mensen thuis af te leveren.

Geachte heer/mevrouw,
Bedankt voor uw Review. Profijt Meubel is een mee-neem formule. Hierop zijn onze prijzen gebaseerd. Wanneer we standaard bezorging aan bieden, zullen we dit door moeten bereken in al onze goederen. Hierdoor kunnen we de laagste prijsgarantie die we nu hebben u niet meer garanderen. Daarom is er landelijk besloten om indien gewenst tegen een meerprijs de goederen bij u thuis te brengen, zodat dit voor ieder klant een keuze is.
Vertrouwend erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Bennie

Gewoon goed kom er best veel

Gewoon een mooie winkel

Zorg dat er bij de winkel een busje staat zo dat je je spulletjes goed naar huis kan brengen

Geachte heer/mevrouw,
Bedankt voor uw review. Bij ons magazijn staat er op afspraak een bus of een aanhangwagen voor u klaar. Ook voor showmodellen uit de winkel kunt u deze uiteraard gebruiken.
De bus en aanhangwagen kunnen hier bij sluiting naar binnen, dit is op de woonboulevard niet mogelijk, vandaar dat er hier niet standaard een vervoersmiddel aanwezig is.
Vertrouwend erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Bennie

Gewoon goed top

Gewoon top

De bus geen borg alleen maar gezuur