Wij kochten 2 barkrukken en ontdekken thuis dat er één beschadigd was. Dit hebben we direct gemeld, we konden de stoel gewoon gebruiken terwijl er een nieuwe zitting besteld werd.

We werden regelmatig op de hoogte gehouden.

Na de enorm lange wachttijd nog eens een paar weken extra moeten wachten..
Als verrassing bleek ik de vlekkenbeschermer zelf aan te moeten brengen, wat een enorm karwei bleek te zijn

Uitgebreid tijd en aandacht gekregen.

Arie

Te weinig personeel om klanten fatsoenlijk te woord te staan. Sombere donkere winkel, slecht verlicht, de kleuren kloppen totaal niet met de werkelijkheid. Beetje vaag systeem van orders bekijken.... Te weinig personeel om klanten fatsoenlijk te woord te staan. Sombere donkere winkel, slecht verlicht, de kleuren kloppen totaal niet met de werkelijkheid. Beetje vaag systeem van orders bekijken. Je moet zelf maar zien of je bestelling wel of niet binnen is. kortom, leuke meubelen maar je moet er wel zelf veel energie in stoppen. Van de service moet je het niet hebben. In het geheel niet geadviseerd over hoe de meubelen te behandelen en met welk middel, en dat moet nog wel!!!!

Ik heb geen sterke punten kunne ontdekken

Doe iets aan die verlichting, neem meer personeel aan en leid ze ook op!

Bert van der Es,

6 stoelen gekocht.

Afhalen van een andere locatie waar voldoende ruimte is. Bus ter beschikking voor transport. Dikke prima

Geen enkele ruime tot onderhandeling. Een beetje korting geeft tocht wel een fijn gevoel.

Binnen komen lopen om het assortiment te bekijken. Vriendelijk geholpen en dat betekent niet opdringerig zoals soms gebeurt. We waren niet van plan nu al te kopen, maar hebben dat toch gedaan. Goede... Binnen komen lopen om het assortiment te bekijken. Vriendelijk geholpen en dat betekent niet opdringerig zoals soms gebeurt. We waren niet van plan nu al te kopen, maar hebben dat toch gedaan. Goede verkoper met productkennis.

Goed productadvies, waarop wij onze keuze mede hebben aangepast.

Neen

Familie Williams

Helaas hebben wij een hele mattige tot slechte ervaring met profijt meubel. Behalve een hele lange oorspronkelijke levertijd was onze levering tot 2x uitgesteld. Beide keren moesten wij zelf het... Helaas hebben wij een hele mattige tot slechte ervaring met profijt meubel. Behalve een hele lange oorspronkelijke levertijd was onze levering tot 2x uitgesteld. Beide keren moesten wij zelf het initiatief nemen om contact op te nemen met het bedrijf i.p.v. andersom. Hier hebben wij spijtig genoeg 0 compensatie voor gekregen. Vervolgens mochten wij zelf ons spullen gaan ophalen en kregen wij 1 uur de aanhanger tot onze beschikking, dit terwijl de enkele rit al 25 minuten was... dit was op voorhand bekend d.m.v. woonadres die we moesten opgeven bij de aankoop.

Daarbovenop kwam na uitpakken van onze nieuwe spullen dat er verschillende noodzakelijke schroeven voor de tafelstoelen & eetbank ontbraken. Deze moest ik op advies van profijt meubel maar "even" bij de Praxis/Gamma/Formido gaan halen. Of dat nog niet genoeg was, waren er meerdere roestplekken op het stalen onderstel van de eetbank.

Het is goed mogelijk dat dit een opstappeling is geweest van toevalligheden, maar onze ervaring is helaas teleurstellend.

Zie boven mijn punten.

Klant

Entree nodigt niet uit.

J

In de winkel netjes geholpen

Geen idee

Als het bezorgd word dan mag dat wel met wat beter naar binnen gebracht worden.

R.Wal

Lange lever tijd

nee

Levertijd 15weken moeten wachten.