A.J. Lorier

Prima !

Veel keuzemogelijkheden, prijs is schappelijk en we zijn alweer uitstekend geholpen in vestiging Middelburg!

NVT

Wordt vriendelijk te woord gestaan met deskundige uitleg.

De degelijke kwaliteit

Een duidelijk aanspreekpunt tijdens de routing.

Alles is naar wens verlopen, het was een goede keus.

Karin

Leuke winkel met veel keus en leuke accessoires! Voor niet al te veel geld. In de winkel ook fijne bediening en vriendelijk. Maar dat in de gekochte tafel geen voorgeboorde gaten (en dat alles zelf... Leuke winkel met veel keus en leuke accessoires! Voor niet al te veel geld. In de winkel ook fijne bediening en vriendelijk. Maar dat in de gekochte tafel geen voorgeboorde gaten (en dat alles zelf uitgemeten moest worden) zaten vond ik een heel groot nadeel!

Eigentijds assortiment, veel, leuke dingen voor leuke prijs.

Hoewel het goedkopere meubels zijn, vind ik het een nadeel dat je zelf alles in elkaar moet zetten. Niet iedereen is heel handig als het daarom gaat. Zelfs het boren van gaten en uitmeten moesten we... Hoewel het goedkopere meubels zijn, vind ik het een nadeel dat je zelf alles in elkaar moet zetten. Niet iedereen is heel handig als het daarom gaat. Zelfs het boren van gaten en uitmeten moesten we zelf doen (in handleiding staat dat je genoeg hebt aan schroevendraaier...niet dus). En wanneer je hierover belt krijg je te horen dat ik klacht kon indienen via website. Doe ik dat; krijg ik een of ander diplomatiek antwoord waardoor ik het gevoel krijg dat het aan mij ligt. Niet leuk!! Er zou een aan te vragen service moeten zijn van in elkaar zetten, desnoods tegen vergoeding.

roelofs

Wij hebben een eet bank gekocht, en kregen bericht dat de bank gereed stond, dus ik vroeg wanneer kunnen wij de bank verwachten. Tot mijn grote verbazing werd mij gezegd wij bezorgen geen meubels,... Wij hebben een eet bank gekocht, en kregen bericht dat de bank gereed stond, dus ik vroeg wanneer kunnen wij de bank verwachten. Tot mijn grote verbazing werd mij gezegd wij bezorgen geen meubels, die kunt u via de aanhanger van ons of een busje gratis, alleen de benzine moet u betalen, bij ons ophalen. vindt dit wel een aandachtspuntje dat dit eigenlijk medegedeeld had moeten worden bij de verkoop

Eigenlijk geen sterke punten, ook de verkoopster leek net of dat ze er niet veel zin in had om te verkopen, Sorry

Duidelijkheid aan de klanten

Melse

Bij Pronto geweest. Fijne winkel en hulp. We waren erg blij met de leenbank.

Leenbank was heel fijn

Positieve ervaring!
Fijne overzichtelijke winkel.

Goede tips van de medewerker.

Nee

Perfect geholpen!!!

Verkoper!! Ervaring en inzicht!

Ingang straalt niet uit dat dit een grote woonwinkel is, duidelijk min puntje.

Goed advies, maar slechte service

Advies in keuze

Afspraken nakomen