Anoniempje

Tafel, salontafel, dressoir en tv meubel gekocht

We moesten de spullen zelf ophalen, kar gehuurd en moesten hier een halfuur voor rijden. Bij het uitpakken bleek het verkeerde dressoir in de doos te zitten. Na telefonisch contact werkte de eerste... We moesten de spullen zelf ophalen, kar gehuurd en moesten hier een halfuur voor rijden. Bij het uitpakken bleek het verkeerde dressoir in de doos te zitten. Na telefonisch contact werkte de eerste medewerker die ik sprak totaal niet mee. Toen heb ik gevraagd naar Lydia, zij heeft geregeld dat dezelfde dag het dressoir nog omgeruild werd. Dat vonden wij zo'n keurige service.

Zie hierboven

X

Na bestelling van 6 (dure) eetkamerstoelen, kregen we 1 week later de folder met aanbieding 6 halen , 5 betalen. Profijt-meubel was niet bereid ons tegemoet te komen.
Daar wij andere vulling...
Daar wij andere vulling in onze stoelen hadden gekozen als in de winkel, kwamen we er bij de aflevering achter dat de stoelzitting hoger was geworden, waardoor enkele gezinsleden niet meer met de voeten op de grond konden komen.

neen

Zelf na 2 dagen fout in offerte moeten herstellen. Lange levertijd.

Goed geholpen en levertijd zoals voorspeld. Zelf ophalen met bus werd pas verteld na aankoop.

Niet

De tijd voor de bus was erg krap en geen hulpmiddelen aanwezig voor het tillen/transport van zware banken

Djanina2013

Nee

Ja de levertijd verkorten

Sonja

Het duurde wel té lang voor mijn bank binnen was, en ik werd niet zo goed op de hoogte gehouden over het feit dat het allemaal vertraagd was.......maar de jongens die kwamen bezorgen waren Super... Het duurde wel té lang voor mijn bank binnen was, en ik werd niet zo goed op de hoogte gehouden over het feit dat het allemaal vertraagd was.......maar de jongens die kwamen bezorgen waren Super vriendelijk en netjes, en de jongen die ons hielp aan onze bank was ook erg vriendelijk en deskundig

personeel was vriendelijk en deskundig en de bezorgers werkten erg netjes

levertijd korter, als dat niet kan, zelf mailen of bellen, en niet wachten tot de klant zelf belt of mailt want dan is het eigenlijk al te laat........

P Goedegebure

Zeer goed. Geweldig geholpen.

Zeer goede uitleg,

Ga zo door.

Heel plezierig personeel, die weet wat er mogelijk is!!

Engelengeduld van het personeel.

Op de offerte een rechtstreeks telefoonnummer:
achteraf bleek het niet zo makkelijk te zijn om de juiste persoon te bereiken.