Ruim opgezette winkel met veel uitzoek

lilian blok

Hele leuke meubelen, en decoratie voor je hele huis!!
de prijs is betaalbaar en toch de niuewste trends
wij zijn er goed geslaagd voor onze nieuwe woning, en gaan er zeker nog wat...
Hele leuke meubelen, en decoratie voor je hele huis!!
de prijs is betaalbaar en toch de niuewste trends
wij zijn er goed geslaagd voor onze nieuwe woning, en gaan er zeker nog wat dingen halen
bezorgdienst heel hulpzaam en aardig
een dikke 10,,,ga zo door!!!!

Anoniem...

Lamp voor boven de eettafel gekocht.

Een relax stoel gekocht, goed geholpen. Fijne stoel.

Leuke winkel om te zien

nee

Goed, jammer van de slechte bezorging/afronding zoals meubels in elkaar zetten. Wanneer er bij levering dat zou worden gedaan is het echt een prima winkel

Ruime keus

Bezorging slecht, je betaald voor het bezorgen extra en dan word het niet in elkaar gezet

kloosterman

nee

Als ik een cijfer zou mogen geven een 8.

Probleemoplossend

Gratis bezorgen of meer opties om af te halen, ook s avonds.

Gratis bezorgen of meer opties om af te halen, ook s avonds.

Als klant iets aangeeft, eerst checken of het klopt. En niet de klant niet uitmaken voor leugenaar, heel slecht. Klant heeft in dit geval dus wel degelijk gelijk.

DFP Castelein

Mijn ervaring is dat ik vriendelijk ben geholpen, ook de bezorgers zijn vriendelijk.

tips die kan geven, is bezorgen vanaf een bepaald bedrag gratis aan te beiden. Door een bedrag te rekenen voor het bezorgen va de goederen, kan de klant naar een andere winkel gaan,omdat dan de... tips die kan geven, is bezorgen vanaf een bepaald bedrag gratis aan te beiden. Door een bedrag te rekenen voor het bezorgen va de goederen, kan de klant naar een andere winkel gaan,omdat dan de prijs niet meer zo aantrekkelijk is.

Een niet zakenkundige verkoper, waardoor bestelling ook langer heeft geduurd als nodig was.
Zijn de dag van de bestelling 2x terug geweest. Vaak nog terug moeten bellen.

Veel keus en leuke opzet om uit te kiezen.

Niet gelijk op mensen aflopen als ze rond kijken. erg storend!

De plucker benny

Verkoper correct en vriendelijk. De levering was maar matig de bank werd niet in elkaar gezet.de kwalitijd vinden we maar matig we hebben de bank nu een maand en de stof begint al op te vouwen als... Verkoper correct en vriendelijk. De levering was maar matig de bank werd niet in elkaar gezet.de kwalitijd vinden we maar matig we hebben de bank nu een maand en de stof begint al op te vouwen als of hij al enkele jaren oud is zonde.

Klant vriendelijkheid.

Kwalitijd mag bete.