Goed advies, punctuele levering, fijn bankstel

zie boven

Goede verkoop, slechte service.

Nee

de Haan

Ik ben netjes en vriendelijk geholpen door het personeel. Informatie over de levering e.d. waren helder. De stoelen zijn in goede staat aangekomen.

Niet te opdringerige verkopers. Wel behulpzaam bij vragen , goed advies.

Betere verlichting in de winkel. Moeilijk om de kleur e.d. goed te bepalen.

Super service!

De verkoopsters kende ons nog bij terugkomst.

Vooral zo door blijven gaan. Ook de service om meubels te kunnen vervoeren.

Remmerswaal / Terneuzen

Goed!!

Het repareren van de bank!!

Neen!!

Cijvat

We hebben goede ervaring

Hebben 6 eetkamerstoelen bij jullie gekocht waar er een een beetje was beschadicht hebben dat gemeld,en hebben een nieuwe stoel gekregen,naar alle tevredenheid

Beukers

Goed geholpen

zeer behulpzaam en niet opdringerig

Jeanette

Klantvriendelijk

bij mijn bestelling moest ik i.v.m. vakantie periode 12 weken wachten. bij ontvangst van mijn bestelling klopte het niet met wat ik besteld had. na weer 12 weken te moeten wachten kreeg ik een... bij mijn bestelling moest ik i.v.m. vakantie periode 12 weken wachten. bij ontvangst van mijn bestelling klopte het niet met wat ik besteld had. na weer 12 weken te moeten wachten kreeg ik een onderdeel van mijn product terug en hier kwam de kleuren niet overeen. nu moet ik weer 12 weken wachten op mijn bestelling. mijn advies naar jullie " controleer voordat jullie het afgeven" ik ben nu dadelijk 9 maanden verder en ben benieuwd wat hierna komt. hoop geld voor slechte levering.

G;oij

cvb

cb

Pirovic

In een woord slecht .

Weet ik niet ,ik ben heel teleurgesteld had ik niet verwacht.

Levering op tijd , en uitleg waarom het zoo lang duurt . Levering 6 tot 8 weken .bij mij is dat 3 manden .