Prima, zeer tevreden.

Anoniem,

Hoekbank gekocht.

Ervaren verkoopster, geen dwingende sfeer, maar vrijblijvend.
Poten waren beschadigd, maar dit is zeer goed opgelost.

Anoniem...

Nieuwe eetkamertafel met eetkamerstoelen gekocht.

Goed advies gekregen in de winkel. Verkoopster wist waar ze over sprak.
Ook nadat er een service op was is dit keurig en volgens verwachtingen opgelost.

Zeer tevreden.

Pelgrim

Super geholpen en meegedacht

He was oke

Nee

Roxanne

Nadat wij de hoekbank hadden ontvangen bleek dat de lange gedeelte niet vast zat aan de leuning. We moesten 10 weken wachten en binnen 1 uur na levering zijn we erachter gekomen dat de leuning niet... Nadat wij de hoekbank hadden ontvangen bleek dat de lange gedeelte niet vast zat aan de leuning. We moesten 10 weken wachten en binnen 1 uur na levering zijn we erachter gekomen dat de leuning niet vast zat. Vervolgens heb ik telefonisch contact opgenomen en de medewerker was niet klantvriendelijk. Ik belde ook rond een uur of 6. Nadat ze had opgehangen belde ik haar terug maar toen hadden ze de hoorn erop gelegd en kon ik pas de volgende dag bellen. Ik heb via de site een klachtenformulier moeten invullen. Er was beloofd om binnen 3 dagen contact op te nemen. Nadat ik niets had gehoord heb ik zelf gebeld en er werd gezegd dat de klachten behandelaar ziek is en dat een collega het zal oppakken. Die collega had vervolgens niets gedaan en die zou het bij haar leidinggevende weer neerleggen. Ook die had niets gedaan want die moest door privé redenen naar huis. Dit kan natuurlijk gebeuren maar de klant mag hier niet onder leiden. We hadden de bank begin december ontvangen en begin januari kwamen ze het ophalen. Hoe lang het allemaal ging duren konden ze ook allemaal niet zeggen. Het is afhankelijk van de reparateur. Zelfs voor een vervangende bank deden ze moeilijk. Pa na aandringen toe kwamen ons tegemoet. Wij hebben dit als zeer slecht ervaren en echt belachelijk hoe we te woord zijn gestaan. Daar moet echt verandering in komen. Een cursus klanttevredenheid zal goed doen.

Medewerker heeft ons goed geadviseerd en wist waarover hij praatte.

Zie mijn verhaal bij 'mijn ervaring'.

- cursus klanttevredenheid
- wees eerlijk naar de klant
- probeer elkaar tegemoet te komen zodat het niet escaleert
- jullie...
Zie mijn verhaal bij 'mijn ervaring'.

- cursus klanttevredenheid
- wees eerlijk naar de klant
- probeer elkaar tegemoet te komen zodat het niet escaleert
- jullie procedure goed hanteren of nakomen

Koppejan

Is goed !

Uitzoek en de prijs ! ??

Zou lichter mogen , vind het wat donker , en de toegankelijkheid , de trap die je op moet klimmen ??

Eerste instantie goed totdat ontevreden met geleverd materiaal

Assortiment, klantvriendelijkheid

Service en klachten kunnen alleen via internet afgehandeld worden en niet in de winkel. Je kunt je klacht onvoldoende kwijt.

De ervaring is goed, redelijke prijzen en voldoende uitzoek.

Mevr was heel vriedelijk , en heeft ons goed geholpen dus zal ik mevrouw beoordelen.
Meneer was iets minder , maar het kan aan de drukte gelegen hebben.

Als je een zetel kiest , dat je die naar eigen smaak kan aanpassen.

Een verdieping kan een groot nadeel zijn voor de klanten die niet goed te been zijn ,of met rolstoelen .
Wij waren er een keer met mijn moeder en ze heeft gepast omdat er een trap was .