Positief.

Gunstige prijzen.

Geen.

kon meteen de bank meenemen, en super klantvriendelijk

de bank moest ik wel zelf sjouwen , helaas geen hulp

Het gratis vervoer van het afgehaalde meubel.

Goede ervaring met de verkoop in de winkel. Helaas is er iets misgegaan met de levering van onze bank. De verkoopster had de bank verkeerd besteld : ipv 3 zitkussens van 60cm breed werd onze bank... Goede ervaring met de verkoop in de winkel. Helaas is er iets misgegaan met de levering van onze bank. De verkoopster had de bank verkeerd besteld : ipv 3 zitkussens van 60cm breed werd onze bank geleverd in 2 zitkussens van 90cm. En de hocker hadden we juist aangepast aan de 60cm zitkussens. We wilden natuurlijk de bank die we besteld hadden, en hebben dit ook via de serviceafdeling gevraagd. Het antwoord duurde nogal lang, dit door vakanties van de servicemonteurs en de verkoopster die elkaar opvolgden. Maar er werd ons een nieuwe bank beloofd. Deze is geleverd eind november. Helaas is deze bank weer niet goed, nu wel met 3 zitkussens, maar nu zijn de hoofdsteunen volgens ons niet goed gemonteerd. Ze komen te ver naar voren, zodat dit niet lekker zit en rugklachten oplevert. We wachten nu op antwoord van de fabriek.

Reactie Profijt Meubel Middelburg:

Geachte heer/mevrouw,
Geachte heer/mevrouw,
Wij vinden het spijtig te horen dat uw bestelling niet naar verwachting is uitgeleverd. Onze service afdeling is hier mee aan de slag gegaan. U zult per omgaande meer informatie ontvangen betreffende de oplossing van uw service.
Met vriendelijke groeten,
Profijt Meubel Middelburg

G.L.M. Poels

Via internet bij Profijt terecht gekomen.
Viel al met al niet tegen.

Nee

hoekbank uit aanbieding gekocht, maar in kleinere maat. Thuis zagen we dat deze kleinere bank duurder was dan de aanbieding. Nagevraagd. Aanbieding gold blijkbaar alleen voor 1 maat hoekbank. Dit is... hoekbank uit aanbieding gekocht, maar in kleinere maat. Thuis zagen we dat deze kleinere bank duurder was dan de aanbieding. Nagevraagd. Aanbieding gold blijkbaar alleen voor 1 maat hoekbank. Dit is ons door de verkoper niet verteld.

B. van der Weel

Goede deskundige advisering , levertijd viel achteraf tegen

prijs/kwaliteit

levertijd langer dan verwacht cq. afgesproken

nee

nee