nee

N. V. T.

N. V. T.

J.Jan Koster

Prima en leuk geholpen

ze hebben helemaal meegedacht met het veranderen van een stoel

nee

Jorin

Bediening in de winkel was goed, dat er anno 2019 echter nog geen gratis bezorging wordt aangeboden vind ik toch zeer betreurenswaardig.

Goed behandeld met geduld
Duidelijke antwoorden op vragen

Gratis bezorging aanbieden

Reactie Pronto Wonen Groningen:

Geachte heer Jorin,
Geachte heer Jorin,
Hartelijk dank voor uw reactie en uw beoordeling van Pronto Wonen Groningen. Door uw mening kunnen wij u en anderen op het gebied van assortiment en service nog beter van dienst zijn.
Pronto Wonen is een afhaalformule, dit houdt in dat al onze artikelen geprijsd zijn op basis van het zelf afhalen. Als extra service bieden wij de mogelijkheid voor het gebruik van onze gratis aanhanger of transport bus. Als u kiest voor het laten bezorgen en/of plaatsen van uw meubelen zijn, dan betaald u hiervoor een vergoeding.

Wij bieden u onze excuses aan wanneer wij bovenstaande tijdens uw bezoek aan onze winkel niet duidelijk hebben gecommuniceerd.
Wij hopen u met deze toelichting voldoende duidelijkheid te hebben gegeven en wensen u veel plezier toe met uw nieuwe aankoop.
Met vriendelijke groeten,
PRONTO WONEN GRONINGEN
J. Kloosterhuis
(verkoopleider)

Leuke en deskundige medewerkster heeft me geholpen de juiste keus te maken met eetkamerstoelen

Drenth

De bestelling, een hoektafeltje, had ik een paar dagen na bestelling al in huis.
Ik had hem via de website gezien en besteld, ik vind de site heel overzichtelijk en duidelijk ingedeeld.

De levering van het product was heel snel en de keuze op de site is ruim .

Tijdens het leveren van het product zou ik de tafel nog een x moeten betalen, maar ik kon de bestelling alleen plaatsen als ik vooraf betaalde. De chauffeur deed er moeilijk over dat ik alleen via... Tijdens het leveren van het product zou ik de tafel nog een x moeten betalen, maar ik kon de bestelling alleen plaatsen als ik vooraf betaalde. De chauffeur deed er moeilijk over dat ik alleen via mijn mail kon bewijzen dat ik betaald had, hij zei dat je zo'n mail gemakkelijk na kunt maken. Dat kan wel zo zijn, maar Pronto moet ervoor zorgen dat het voor de chauffeurs ook duidelijk is als iemand via internet besteld of de leveringspapieren aanpassen.

Reactie Pronto Wonen Groningen:

Geachte mevrouw Drenth,
Geachte mevrouw Drenth,
Vervelend om te lezen dat de aflevering van de hoektafel niet naar wens is verlopen. De betaling was helaas niet tijdig verwerkt, waardoor dit verkeerd stond vermeld op de afleverbon. Het spijt ons voor het misverstand en wij gaan dit intern bespreken om in de toekomst te voorkomen.
Met vriendelijke groeten,
PRONTO WONEN GRONINGEN
Stephan Kruit

Leuke winkel en een goede prijs/kwaliteitsverhouding

Heel goed en deskundig geholpen door verkoper Mark bij de aankoop.

Goede hulp, ruimte om te beslissen, meedenken, vriendelijk.

V

V

Leemput

Een super ervaring geweldige service

Advies was super

Geen enkele