We belde op omdat we stoelen hadddn gezien op de site. De vrouw aan de telefoon was onwijs rustig en lief en hielp ons de stoelen te bestellen. Eenmaal binnen kregen wij netjes een mail dat ze... We belde op omdat we stoelen hadddn gezien op de site. De vrouw aan de telefoon was onwijs rustig en lief en hielp ons de stoelen te bestellen. Eenmaal binnen kregen wij netjes een mail dat ze binnen waren. Na enkele dagen heen gegaan en heel lief en vrolijk geholpen door een man in het distributiecentrum. Even helpen met de stoelen in de auto en daarbij het gevoel geven dat je niet snel weer weg moet. Al met al topservice!

Communicatie en vriendelijk

Meer producten op vooraad hebben, dit zorgt ervoor dat klanten minder lang hoeven te wachten.

Ik vind het een gezellige winkel met mooie spullen die betaalbaar zijn. Ook ben ik zeer fijn geholpen toen ik er 2 stoelen heb gekocht.

Duidelijke communicatie en goed overzicht opties en kosten, bezorging uitstekend en voorzichtig uitgevoerd

Anita

Goede, snelle service. Alleen na een grote aankoop ook nog voor bezorging te moeten betalen vind ik ERG Jammer.. Ook voor het impregneren van bekleding is de prijs erg hoog, zou beter kunnen.

Goede en fijne Medewerkers, nemen de tijd voor je

Bezorgkosten na grote aankoop jammer
Impregneerkosten erg hoog

Amber Braam

Fijne hulp in de winkel, deskundig advies en geduldige verkoopster. Nam de tijd om ons alle mogelijkheden te laten zien.

De bezorgers waren aardig en gingen klantvriendelijk en productvriendelijk te werk.

Ik vind het gek en nog al storend, dat wanneer je een bank koopt van +-€2600,-, je daarbij bezorg- en montagekosten moet betalen. Ik begrijp dat er misbruik gemaakt zal worden van de dienst wanneer... Ik vind het gek en nog al storend, dat wanneer je een bank koopt van +-€2600,-, je daarbij bezorg- en montagekosten moet betalen. Ik begrijp dat er misbruik gemaakt zal worden van de dienst wanneer het gratis is, maar het lijkt mij passend dit inbegrepen is vanaf bijvoorbeeld een bedrag van €500 (o.i.d.). Daarnaast leek het mij vanzelfsprekend dat de bank zou zijn geïmpregneerd bij aflevering. Dit ook met oog op de betaalde prijs. Helaas was dit niet zo.

Prettig, kundig

prettig kundig

soms te weinig medewerkers op werkvloer

Wolter gerrit Platje

Fijne zaak,met een ruim assortiment en levering volgens afspraak

Goed advies van de medewerker

Geer

Positief 👍👏

Mooi assortiment fijne winkel

Keurig geholpen en snelle aflevering.

Olijslagers

Heel goed