Matig personeel. Redelijke kwaliteit meubelen.

Vriendelijke dame bij de uitgifte

Klantvriendelijkheid training voor overig personeel

Reactie Pronto Wonen Groningen:

Geachte heer/mevrouw,
Hartelijk dank voor uw reactie en uw beoordeling van Kruit & Kramer. Door uw mening kunnen wij u en anderen op het gebied van assortiment en service nog beter van dienst zijn.
Uw reactie nemen wij mee in de besprekingen binnen ons verkoopteam. Klantvriendelijkheid en klantgerichtheid staat bij ons hoog in het vaandel, als u dat niet zo heeft ervaren tijdens uw bezoek bieden wij u hiervoor onze excuses aan.
Wij hopen u met deze toelichting voldoende duidelijkheid te hebben gegeven en wensen u veel plezier toe met uw nieuwe aankoop.
Met vriendelijke groeten,
PRONTO WONEN GRONINGEN
J. Kloosterhuis
(verkoopleider)

Prima service, prettig en deskundig contact tijdens aankoopprocedure.

Geen opdringerigheid. Konden in alle rust een keuze maken. Dit maken we wel eens anders mee bij bedrijven.
Bijvoorbeeld McDonalds. Je staat nog net een moment stil en schuift het raam naar beneden of je hoort al: Mag ik uw bestelling a.u.b. Mag ik eerst nog even op het bord kijken wat ik wil hebben? Hier stoor ik mij mateloos aan.

Nee. Alles is netjes afgehandeld en over gecommuniceerd.

Karel

Wij waren op zoek naar een grote bank. Na veel zoeken hebben we hem gevonden bij pronto in Groningen! We werden zeer goed geholpen, zelfs na dat we 2 keer een berekening hebben laten doen van een... Wij waren op zoek naar een grote bank. Na veel zoeken hebben we hem gevonden bij pronto in Groningen! We werden zeer goed geholpen, zelfs na dat we 2 keer een berekening hebben laten doen van een bank. Het mooie winkel en onderscheid zich vaak de grote gros aan winkels in deze categorie. Zij richten een ruimte in waardoor je een totaal beeld krijgt inplaats van een ruimte met alleen maar banken. (Zoals bij het grootste gros van de winkels die wij hebben bezocht) We hebben de bank nu een maand en het is nog even afwachten hoe de bank zich houd na een poosje.

Veel inspiratie door volledig ingerichte ruimtes.

De communicatie mag beter. Wij kregen pas laat te horen via de mail dat onze bank bijna gereed was. Misschien is het handige om gelijk na aankoop een soort track&trace aan te maken zodat je de... De communicatie mag beter. Wij kregen pas laat te horen via de mail dat onze bank bijna gereed was. Misschien is het handige om gelijk na aankoop een soort track&trace aan te maken zodat je de status van je bestelling kunt zien.

Prima bedrijf, goede uitleg in de winkel. Levering zoals afgesproken.

nee

nee

J. Bartol

Zeer goede service

Goeie advies gegeven

Kim Klaver

Wij hebben goede ervaringen met Pronto wonen Groningen, bijna al onze meubels hebben wij daar aangekocht en altijd met goede en duidelijke uitleg. Het personeel is altijd vriendelijk en vrolijk!

vrolijk personeel en duidelijke uitleg

Kamphuis

Zeer klantvriendelijk en goede producten

Het leveren van kwaliteit en geen kwantiteit!!

N.v.t

4 stoelen gekocht, eerder geleverd dan afgesproken.

snelle levertijd, veel keuze.

geen verbeterpunten

Ik was zeer positief over Pronto Groningen, maar de postiviteit wordt wel langzamerhand minder.

Op het afhaal depot erg vriendelijk en behulpzaam!!

Verwijder de bordjes : Op voorraad leverbaar!
Geef duidelijk aan hoe het product bezorgt wordt. (bijv. moeten de poten nog onder de bank gemonteerd worden?)
Zorg dat het schroevenpakket...
Verwijder de bordjes : Op voorraad leverbaar!
Zorg dat het schroevenpakket compleet is!

Reactie Pronto Wonen Groningen:

Geachte heer/mevrouw,
Hartelijk dank voor uw reactie en uw beoordeling van Pronto Wonen Groningen. Door uw mening kunnen wij u en anderen op het gebied van assortiment en service nog beter van dienst zijn.
Bij Pronto Wonen zijn veel artikelen uit voorraad leverbaar. Het door u bestelde artikel is het enige artikel uit de betreffende collectie die niet op voorraad was, helaas is dit niet te voorkomen.
Het verschilt per bank of de poten voor gemonteerd zijn of dat deze los meegeleverd moeten worden. Mocht bovenstaande niet duidelijk gecommuniceerd zijn, dan bieden wij u daar onze excuses voor aan. Wij gaan dit verder bespreken binnen het verkoopteam.
Voor wat betreft het schroevenpakket. Dit zit normaal gesproken bij de verpakking van de meubelen in. Hier kan het ook een keer voorkomen dat er iets mist. Indien dit het geval is, kunt u een e-mail sturen naar service@prontowonen-groningen.nl, o.v.v. uw naam en ordernummer alsmede uw vraag / service melding. Dan wordt dit door de service afdeling verder in behandeling genomen.
Met vriendelijke groeten,
PRONTO WONEN GRONINGEN