m.t.

Groot gevarieerd assortiment en vriendelijk personeel

Je kan er lekker rustig rondkijken. Er staat niet gelijk na binnenkomst iemand bij je met de vraag "kan ik iets voor u doen?"

Bezorgkosten van € 80,- voor een boekenkast van 200x70 cm vind ik echt belachelijk!
Hierdoor afgelopen week een aankoop gedaan in een andere zaak waar ze gratis thuisbezorgen (vanaf € 50)

Reactie Pronto Wonen Groningen:

Geachte mevrouw Dora,
Geachte mevrouw Dora,
Hartelijk dank voor uw reactie en uw beoordeling van Pronto Wonen Groningen. Door uw mening kunnen wij u en anderen op het gebied van assortiment en service nog beter van dienst zijn.
Pronto Wonen is een afhaalformule, dit houdt in dat al onze artikelen geprijsd zijn op basis van het zelf afhalen. Als extra service bieden wij de mogelijkheid voor het gebruik van onze gratis aanhanger of transport bus. Als u kiest voor het laten bezorgen en/of plaatsen van uw meubelen zijn, dan betaald u hiervoor een vergoeding.
Wij bieden u onze excuses aan wanneer wij bovenstaande tijdens uw bezoek aan onze winkel niet duidelijk hebben gecommuniceerd.
Met vriendelijke groeten,
PRONTO WONEN GRONINGEN
J. Kloosterhuis
(verkoopleider)

A. De Ridder

In de winkel in Groningen was de service erg slecht . We hebben er meerdere keren rondgelopen en nooit is er iemand naar ons toegekomen om ons te helpen.
We hebben zelfs een tijd bij de balie...
We hebben zelfs een tijd bij de balie gestaan, maar daar werden we genegeerd. Uiteindelijk hebben we thuis het telefoonnummer van de klantenservice gebeld zodat we toch nog antwoord op onze vragen kregen.

Het huren van het busje was erg fijn.
Bij het afhalen werden we vriendelijk ontvangen

Begroet je klanten als ze in de winkel komen in plaats van je ergens te verstoppen

Reactie Pronto Wonen Groningen:

Geachte mevrouw de Ridder,
Geachte mevrouw de Ridder,
Het spijt ons te lezen dat uw ervaring in de winkel niet naar tevredenheid is geweest. Mogelijk was er onderbezetting wegens ziekte, was het druk in de winkel of bent u niet opgemerkt. In ieder geval is het niet onze bedoeling om u als bezoeker/klant niet te helpen. Via deze weg bieden wij u onze excuses aan dat u niet geholpen bent tijdens uw bezoek in onze winkel. Wellicht kunnen wij u in de toekomst alsnog de service verlenen die wij voor ogen hebben.
Gelukkig heeft u alsnog wel antwoorden ontvangen op uw vragen via onze klantenservice. Leuk om te lezen dat u blij bent met onze transport bus service.
Met vriendelijke groeten,
PRONTO WONEN GRONINGEN
J. Kloosterhuis
(verkoopleider)

Ingrid Velthuis

Gezellig en mooi bedrijf .

Leuk ingericht , met verschillende stijlen .

?

G.j hadders

Goed overleg over betaling. We hadden wat gekocht maar konden het niet mee nemen. Artikel werd geserveerd en we hoefden niet meteen te betalen . Dat voelt meteen vertrouwd

N v t

Een personeelslid meer. Af en toe heel druk. Moeten we wachten soms lang maar gelukkig is er koffie en thee

Karst Jager Bessntuin 8 9919 KC Loppersum

Wij hebben een paar keer een stoel bij u gekocht en dit tot volle tevredenheid.
Op vakkundige wijze werd ons alles uitgelegd en vragen van onze kant werden prima beantwoordt.
Ga zo...
Wij hebben een paar keer een stoel bij u gekocht en dit tot volle tevredenheid.
Ga zo door want u doet op een uitstekende wijze aan klantenbinding.

Sterke punten voor ons waren bij een vraag van onze kant of er hogere poten onder de stoel konden.
Uw medewerker kon op dat moment ons geen antwoord geven maar wilde dit voor ons bekijken.
Wij werden een paar dagen later opgebeld dat hij andere poten had gevonden of wij dan wel even langs
wilden komen om de poten ende kleur te bekijken.
Dit was na volle tevredenheid van onze kant en een goede reclame voor uw bedrijf.

Klantvriendelijkheid : Vonden wij uitstekend
Assortiment :Bij u is voor elk wat wils
Prijs/kwaliteit verhouding : Hiervoor kan iedereen bij u terecht
Beveelt u dit bedrijf aan : Zal ik zeker doen

Huizing

Top service! We gaan hier zeker weer naartoe

Deskundigheid

Meer in voorraad

Ineke bos

Ik had een kast besteld en ze hadden alleen nog een showmodel en die kon ik voor een lagere prijs krijgen
De kast zag er goed uit ondanks dat het een showmodel was

Nvt

M. Heynis

Wij zijn zeer deskundig en vriendelijk geholpen met een passende bank uitzoeken.

Zeer goede kennis van materialen en mogelijkheden

Geen punten. Pronto krijgt een dikke 10

Zeer prettig en deskundig personeel.

Zeer vriendelijk en kundig .zonder je iets aan te praten.

Alles netjes naar tevredenheid afgeleverd.

De rust waarmee we geholpen werden was erg goed.

Weet zo niet.