Dennis Kloosterhof

Wij zijn tevreden over de aankopen bij pronto.

Pronto heeft betaalbare meubels met uitstraling

Meer meubels op voorraad

Ik had eetkamerstoelen besteld. Deze werden al voor de afgesproken datum geleverd. Met service. Ik werd goed geholpen met de aanhanger en de stoelen werden er voor mij ingezet. Super. De stoelen... Ik had eetkamerstoelen besteld. Deze werden al voor de afgesproken datum geleverd. Met service. Ik werd goed geholpen met de aanhanger en de stoelen werden er voor mij ingezet. Super. De stoelen bevallen heel goed. Blij met het advies in de keuzes die er waren zoals kleuren stoelpoten etc.

Eerdere levering dan afgesproken

Ina

We hebben een bank, eetkamerstoelen en een lamp gekocht. Alles was er binnen de afgesproken tijd. Ook de medewerkers in de winkel helpen je goed en zijn vriendelijk.

Hallo hebben een bankstel gekocht hebben er voor gekozen om met een bus van pronto te lenen voor een uur toen ik aankwam bij het magazijn stond de bus al klaar met de bank er al in. Top en een hele... Hallo hebben een bankstel gekocht hebben er voor gekozen om met een bus van pronto te lenen voor een uur toen ik aankwam bij het magazijn stond de bus al klaar met de bank er al in. Top en een hele fijne bank helemaal tevreden.

Hele goede informatie hoe de bank te behandelen en goed te houden.

Gewoon zo doorgaan

Schollema van Dellen

Heel erg goed geholpen mooie bank uit gezocht nieuwe stof uit gezocht en precies zo geworden als ik had gehoopt super mooi

Goed personeel super

In myn standpunt was alles perfect bedankt daar voor

advies om bank te beschermen met een produkt.

nee

We hebben er eetkamer stoelen en later nog een tafel gekocht

Ziyad

Uitstekend

goede kwaliteit

Zijn op onz eigen gevoel afgegaan

Meer advies geven

Mooie producten, prima kwaliteit en goede service.

Klantcontact

Lange levertijd