In algemene zin heb ik een positieve ervaring met Pronto Wonen gehad.

Goede service betreft levering van het meubelstuk. Verder goede advisering tijdens de aankooptraject.

Er waren weinig medewerkers beschikbaar voor het beantwoorden van vragen. We moesten bijna de hele winkel rond om een medewerker te vinden.

Prima, alles afgewerkt volgens afspraak

vriendelijk personeel

neen

T Koops

Goede service en prima geholpen door de medewerker

weten waar men over praat

'nee

Prettig in omgang

Vriendelijke en behulpzaam bij de aanschaf

Geen mening

Positieve ervaring

Tafel lamp gekocht en leren relaxstoel

mooie collectie woonspullen, leuke snuffelwinkel, sfeervolle inrichting winkel. Ideaal is het afhaalpunt bij Vinkhuizen. Je kan er goed parkeren en geweldig dat je zelf een bus kan huren.

nee

K.Nuiver

Wij Marianna Jillings & Klaas Nuiver zijn super tevreden over het aankopen van 2 heerlijke stoelen, de manier met de verkoper is buitengewoon goed en ontspannen verlopen, we zijn met de verkoper... Wij Marianna Jillings & Klaas Nuiver zijn super tevreden over het aankopen van 2 heerlijke stoelen, de manier met de verkoper is buitengewoon goed en ontspannen verlopen, we zijn met de verkoper fantastisch geholpen, en kwamen bij aflevering tot de conclusie dat volgens de gemaakte afspraken, tot in de puntjes was verzorgt, er was dan ook niets mis mee.
Klaas Nuiver & Marianna Jillings wonende Laan van de Vrijheid 76 te Groningen

niets op aan te merken

Zo willen wij wel meer zaken doen goed gedaan

Marlou Stam

De medewerkers nemen alle tijd voor de klant, zijn servicegericht en werken goed samen met Profijtmeubel waardoor alles in een levering kon plaatsvinden.

Prima ervaring. Goede levering en service. Wel jammer dat er niks te onderhandelen is in de winkel. Dan krijg je het gevoel dat je teveel betaald. Levertijd vonden we wel wat lang.

Goede ervaring. Artikelen waren eerder binnen dan verwacht. Hulp bij het inladen was echt super!

Goede prijs kwaliteit verhouding en super hulp bij het afhalen.