Van der Kamp-Hofmeester

Echt een super bedrijf!

Wij hebben een grote hoekbank bij jullie gekocht. Bleek dat deze achteraf niet paste en is er een stuk afgehaald. Super service!!! (showmodel)

Nvt

Anita van Donderen

Al jaren klant. Prima winkel!

Verkoopster die ons jaren geleden had geholpen met aankoop van een bank had eigenlijk pauze maar omdat we graag weer haar hulp wilden hebben bij de aanschaf van een bank offerde ze zo haar pauze... Verkoopster die ons jaren geleden had geholpen met aankoop van een bank had eigenlijk pauze maar omdat we graag weer haar hulp wilden hebben bij de aanschaf van een bank offerde ze zo haar pauze voor ons op. Echt top!

Wij hebben een hoekbank en fauteuil gekocht.

Er werd alle tijd genomen om de juiste afmeting te controleren, omdat onze ruimte beperkt is.
Het zou net wel / net niet kunnen passen. De gemeten waarden in de winkel kwamen niet overeen met de maten op papier, dus werd er contact opgenomen met de fabriek. We zouden over deze uitkomst op de hoogte worden gesteld.

Verder is een sterk punt dat je, als klant, gebruik mag maken van de bus om de meubels zelf op te halen

De afspraak om ons telefonisch of per mail op de hoogte te brengen na contact met de fabriek, is niet nagekomen.
We moesten er zelf weer naar vragen en daardoor duurde het langer voordat de...
We moesten er zelf weer naar vragen en daardoor duurde het langer voordat de bestelling definitief kon worden gemaakt.

Reactie Pronto Wonen Groningen:

Geachte heer/mevrouw,
Hartelijk dank voor uw reactie en uw beoordeling van Pronto Wonen Groningen. Door uw mening kunnen wij u en anderen op het gebied van assortiment en service nog beter van dienst zijn.
Het spijt ons te lezen dat de communicatie vanuit de verkoop naar u niet geweest is als had moeten zijn. Dit zullen wij bespreken binnen het verkoopteam. Bedankt voor dit verbeterpunt en wij bieden u onze excuses aan, voor het feit dat de communicatie niet zo is verlopen als afgesproken.
Met vriendelijke groeten,
PRONTO WONEN GRONINGEN
J. Kloosterhuis
(verkoopleider)

Tevreden.

De meeste dingen op voorraad.

2x artikel in de winkel gezien, maar niet op de site, kan het dus niet bestellen.

Prima voorlichting en service

Goede kennis van zaken

Niet

Eetkamerstoelen gekocht

Houwen

Nee

Nee

Prettig advies, zeer trage levering.

Prettig advies

Trage levering

Zeer lange wachttijd op de meubels (13 weken) en toen ze bezorgd werden, kreeg ik te horen dat een meubelstuk weken eerder al bezorgd had kunnen worden. Volgens de winkel moest ik dan dubbele... Zeer lange wachttijd op de meubels (13 weken) en toen ze bezorgd werden, kreeg ik te horen dat een meubelstuk weken eerder al bezorgd had kunnen worden. Volgens de winkel moest ik dan dubbele bezorgkosten betalen, volgens deze persoon niet. Verder bij de aanschaf werden er dingen verkeerd gezegd 'je betaalt voor impregneren per zitplaats'. Mooi niet, een 2,5 zits wordt gerekend als 3 zits. Verder ben ik over de meubels tevreden.

Betere duidelijke voorlichting bij elke zaak. Nu zegt de ene zaak dit, maar die kon helaas niet leveren. De zaak in mijn woonplaats was duurder. Eenduidigheid is belangrijk.

Reactie Pronto Wonen Groningen:

Geachte heer/mevrouw,
Protexx en All in House garantie wordt inderdaad op hele zitplaatsen berekend (afgerond naar boven). Onze excuses hiervoor als dit voor de aankoop tot onduidelijkheden heeft geleid.
Met vriendelijke groeten,
PRONTO WONEN GRONINGEN
J. Kloosterhuis
(verkoopleider)

Dennis

Netjes , vriendelijk , en als je vragen hebt dan staan ze voor je klaar.

Sterke punten zijn , klanten eerst rustig laten kijken

Zo door gaan als ze nu doen