Donkers

Prima eerlijke service!

Deskundig goed advies. Zeker niet opdringerig. Geeft de klant ruimte goed over de eventuele aankoop na te denken dan te beslissen.

Geef de klant iets kleins mee na de zakelijke afhandeling bij vertrek. Geeft klant goed gevoel. Onze ervaring was dat we bij vertrek na grote aankoop een dienblaadje van 5 euro moeten betalen. Jammer.

R. Dale

Leuk bedrijf met deskundig en klantvriendelijk personeel!

Styliste heel goed in het geven van advies qua kleur en stijl.

Meer schilderijen zou leuk zijn!

Alice de Vries

- computer/software werkte niet optimaal. Opnemen van bestelling duurde lang en kwam onprofessioneel over.

- levering duurde 12/14 week! Eenmaal thuis bleek de verkeerde poot eronder...

- levering duurde 12/14 week! Eenmaal thuis bleek de verkeerde poot eronder te zitten. Geen melding van gemaakt omdat we dan misschien weer zo lang op een nieuwe stoel/poot zouden moeten wachten.

De stoel is mooie

Zie bovenstaande verhaal.

We vinden het een mooie winkel en het personeel was aardig.

H.H. Assen

Prima service en vriendelijk personeel.
Goede prijs-/kwaliteitverhouding

duidelijk en goede info

nog niet

blaauw

Goed / vriendelijk/behulpzaam

j van der dong lap

Zeer klant vriendelijk

hele goede ervaring

We hebben een goed advies gekregen, er werd alle tijd voor ons genomen (zelfs nog een beetje in de lunchpauze).
de winkel is gezellig en aangekleed ingericht.
we hebben voor mijn zoon...
de winkel is gezellig en aangekleed ingericht.
we hebben voor mijn zoon meubels gekocht maar komen na de zomer terug om voor ons zelf te kijken.

alle meubels waren gewoon in voorraad al moesten ze soms bij andere filialen weggehaald worden. Gelukkig geen ellenlange levertijden.

Dora

Meubels werden helaas later geleverd maar kregen hierover netjes bericht
Het afhalen ging op zeer vriendelijke wijze konden aanhanger lenen

Dat personeel wel op de hoogte moet zijn van de vervoer mogelijkheden
Dat personeel wel op de hoogte moet zijn van de vervoer mogelijkheden
Verkoper had gezegd dat dit mogelijk was en dat bezorgen 65€ was voor Groningen '-Peize dit vind ik wel veel voor 10km
Via de site zag ik dat verhuur wel mogelijk is na een belletje werd dit ook vriendelijk behandeld

Reactie Pronto Wonen Groningen:

Geachte mevrouw Dora,
Geachte mevrouw Dora,
Hartelijk dank voor uw reactie en uw beoordeling van Pronto Wonen Groningen. Door uw mening kunnen wij u en anderen op het gebied van assortiment en service nog beter van dienst zijn.
Pronto Wonen is een afhaalformule, dit houdt in dat al onze artikelen geprijsd zijn op basis van het zelf afhalen. Als extra service bieden wij de mogelijkheid voor het gebruik van onze gratis aanhanger of transport bus. Als u kiest voor het laten bezorgen en/of plaatsen van uw meubelen zijn, dan betaald u hiervoor een vergoeding.
Wij bieden u onze excuses aan wanneer wij bovenstaande tijdens uw bezoek aan onze winkel niet duidelijk hebben gecommuniceerd. Wij zijn blij om te horen dat het achteraf alsnog goed is geregeld voor u en dat u hier een goede ervaring aan over heeft gehouden.
Met vriendelijke groeten,
PRONTO WONEN GRONINGEN
J. Kloosterhuis
(verkoopleider)

Prettige ervaring

Goed geinformeerd en geholpen. Prettige medewerkers, die meedenken.

Levering zou plaats vinden tussen 3 & 5uur. Echter later geleverd. Maar niet even gebeld over uitloop tijd. Geen ramp, maar even een belletje naar de bewoner is wel fijn. Zitten namelijk wel te... Levering zou plaats vinden tussen 3 & 5uur. Echter later geleverd. Maar niet even gebeld over uitloop tijd. Geen ramp, maar even een belletje naar de bewoner is wel fijn. Zitten namelijk wel te wachten.