h de jonge

Wij kopen al jaren onze meubels bij pronto goed bedrijf klantvriendelijke verkopers ,ga vooral zo door

Ik heb eind vorig jaar een stoel gekocht. Goed advies gekregen over materialen, kwaliteit verschillende stoffen en mogelijkheid impregneren.
Bij het ophalen van de stoel was het prettig...
Bij het ophalen van de stoel was het prettig geweest als er verteld was dat de poten onder de zitting in de rits zaten. Ik dacht dat deze vergeten waren en moest bellen.

Vriendelijk en deskundig geholpen

E-mails sneller beantwoorden

H Borchers

Prima prijs kwaliteit

Je kunt je gang gaan en met vragen altijd bij de medewerker terecht. Ook helpen de medewerkers en zijn erg vriendelijk. Erg professioneel en kundig. Problemen worden zo snel mogelijk opgelost.

Goede uitleg en luisteren wat de klant wil.

Rita Westerman

Zeer goed bedrijf. Heel vakkundig en vriendelijk geholpen. Wij komen hier vaker terug.

Verstand van zaken, niets is teveel moeite. Geven je de ruimte om een besluit te nemen.

Geen verbeter punten

Petra Menzinga

Vriendelijke kundig personeel. Die je best voor je doen.

Vriendelijkheid, meedenkend, niets was te veel.

Heb ik niet.

de jonge

Top

prima

niks

Prima. Vooral ophalen bij depot ging erg vlot!

Duidelijk. Geen doekjes erom winden.

Snellere levertijd zou nog fijner zijn.

Alberta Schipper

Wij vinden pronto een hele mooie zaak, prijs, kwaliteit is perfect en pronto Groningen heeft zeer vriendelijk personeel.
Je kan er rustig even rond kijken zonder dat er gelijk iemand op je af...
Je kan er rustig even rond kijken zonder dat er gelijk iemand op je af komt, maar laten duidelijk zien, dat ze je gezien hebben, zodat je als klant weet dat er iemand voor je is als je vragen of advies wil hebben.

v. Buuren

Positief

Vertrouwen in klant door voor 1 dag 2 stalen aan mij mee te geven om thuis de juiste kleur te kunnen beoordelen bij daglicht

Had bij de aanschaf van een vrij compleet nieuwe meubelset wel een gratis reinigingsspray bus van ongeveer € 7.50 verwacht. Dit kon er echter bij de vekoopster niet vanaf. Jammer.