Leon

Goede service en informatie!

Vriendelijk personeel

Nee ga gewoon zo door

Ilona

6 erg mooie eetkamer stoelen gekocht en een heerlijke bank. Super tevreden en blij mee!

Henk Norder

Leuke woonwinkel met zeer veel keuze we hebben er een salon tafel en een tv meubel gekocht waar we heel blij mee zijn. Tevens hebben we er een aantal leuke andere dingen gekocht.

Vriendelijk en kundig geholpen door de verkoper

Geen verbeterpunten te melden

zuurt

Ruime keus en gemiddeld goede prijs verhouding

Produkt stond al in aanhanger bij afhalen, klasse!

Zou zo niet weten maar kan altijd beter

We hebben hele goede ervaringen met Pronto Wonen Groningen!
We hebben hele goede ervaringen met Pronto Wonen Groningen!
Eind december hebben we onze meubels gekocht en de service was prima. Erg tevreden over de meubels! Prachtige winkel en vriendelijk personeel!

Vriendelijk personeel, goede service en overzichtelijke winkel.

Van Dijk

Super service en hele vriendelijke en hulpvaardiger bezorgers..

Super klant riendrlijk

Zo doorgaan ..

Nandajansenbardewee@outlook.com

Groningen

Alles wordt zorgvuldig
Uitgelegd

Nvt

Marjolein

Veel keuze door het ruime assortiment. Goede service door de medewerkers en er wordt goed met je meegedacht.

Ga zo door!

Jacintha hutten

Prima.. geen bijzonderheden

Bij de zaak heeft diegene die mij hielp bij de bank gezegd dat het echt een hangbank is en niet echt een zit bank. Dus dat vond ik wel netjes dat dit erbij werd gezegd. Stel je voor dat ik wel een... Bij de zaak heeft diegene die mij hielp bij de bank gezegd dat het echt een hangbank is en niet echt een zit bank. Dus dat vond ik wel netjes dat dit erbij werd gezegd. Stel je voor dat ik wel een zit bank wou. Dus dat was wel netjes

Nee geen verbeterpunten. Ga gewoon zo door. De zaak is goed, en de mensen die het kwamen brengen waren aardig, netjes geleverd. Ik zou promto aanbevelen voor anderen

Fam. B.K. Kamminga

Rustig kunnen rondkijken voordat er een hijgende verkoper probeert iets te verkopen.
Daarna deskundig advies gekregen op verzoek en tot aankoop overgegaan.

Ja, zie ervaring met dit bedrijf.

Blijf op deze plezierige manier klanten benaderen!