Dikke prima!!!

Goede informatie gegeven

Roelfsema

Goed, bestelling ging goed en ik werd goed geïnformeerd

R. Gerressen

Ik vond de hulpverlening in de winkel heel vriendelijk en goed. Toen ik besloor de bank te kopen, toen kwamen er ineens allerlei kosten bij voor behandelingen en verzekering van de bank. Dat vind ik... Ik vond de hulpverlening in de winkel heel vriendelijk en goed. Toen ik besloor de bank te kopen, toen kwamen er ineens allerlei kosten bij voor behandelingen en verzekering van de bank. Dat vind ik niet eerlijk, wanneer je vraagt wat de bank kost. Die behandeling moet er standaard bij in zitten bij zo'n dure bank. Ook is 250 euro voor die behandeling wel erg prijzig.
De levering en afhandeling bij het magezijn was verder prima en behulpzaam.
Bedankt voor de levering, de bank zit erg lekker.

Roy Gerressen

Informatieverstrekking over het product.
Afhandeling en levering

Je moet bij zo'n dure bank alles in de prijs berekenen, omdat mensen uitgaan van een budget en er dan 250 euro of meer overheen komt.

Rudy

Prima service en een sfeervolle vestiging!

Aardige en meedenkende verkoopster

Iets meer licht in de winkel

Jantina van den Berg

Gastvrij,klantvriendelijk,behulpzaam.

Deskundig uitleg verschillende materialen.

Nvt.

L m Nieboer

Goede ervaring. Vriendelijk personeel
Duidelijke comminucatie over de levering

Deskundig advies
Duidelijk comminucatie
Klantvriendelijk

Goeie kennis, service en prima product!

Klantvriendelijk

Misschien dat jullie gewoon ook doen aan bezorgen.

Van der Horst

Klantvriendelijk personeel in een voor mij iets te volle winkel

vriendelijkheid personeel en flexibel bij veranderingen van wensen bij het te kopen product.

Jammer dat je nog steeds per etage extra moet betalen terwijl mij dit eerlijker lijkt dat je meer betaald wanneer er geen beschikking is tot een lift en de bezorgers moeten de zware spullen omhoog... Jammer dat je nog steeds per etage extra moet betalen terwijl mij dit eerlijker lijkt dat je meer betaald wanneer er geen beschikking is tot een lift en de bezorgers moeten de zware spullen omhoog dragen tot de 4e etage. Bij mij is er een lift en extra brede deuren dus de levering was gemakkelijk.

Ervaring met Pronto Wonen Groningen zijn prima. Een ruim opgezet en gezellige winkel met behulpzaam personeel.

Klantvriendelijk personeel.

Goede service, niet proberen allerlei dure opties te verkopen naar alleen wat we nodig hadden. Snellere levering als afgesproken.