Open en kundig.

Karin koop

Ben snel en naar tevredenheid grholpen door een deskundige mevrouw!

Deze mevrouw had geen boekjes nodig ze deed alles uit het hoofd nog nooit eerder meegemaakt!

De meubels niet in gigantische bergen plastic verpakken had 3 grijze containers nodig om het af te voeren!

Prima voorlichting. Goed meedenken met de klant.

Goed luisteren naar de klant. Goede service.

Ronald Duut

Een geweldige eerste indruk. Het bedrijf komt over als zorgvuldig, deskundig en bekwaam in het contact met klanten.

Klantencontact, kwaliteit meubels, de inrichting van de winkel... totaal plaatje. Heel erg mooi!
Een hele prettige dame ontmoet die ons geweldig heeft geholpen bij de aankoop van onze bank.

Komt misschien wat zeurderig over.... maar wij kopen niet elk jaar een nieuwe bank... wanneer deze dan daadwerkelijk is uitgekozen en aanbetaald kan er in tussentijd mogelijk een kopje koffie... Komt misschien wat zeurderig over.... maar wij kopen niet elk jaar een nieuwe bank... wanneer deze dan daadwerkelijk is uitgekozen en aanbetaald kan er in tussentijd mogelijk een kopje koffie worden aangeboden?

A. Van Essen

Zeer vakkundig geholpen bij het helpen van de goede keuze en de juiste kleur. Staal van de kleur mee naar huis gekregen om verf etc. op af te stemmen. Een goede keuze geweest om hier mijn bank aan... Zeer vakkundig geholpen bij het helpen van de goede keuze en de juiste kleur. Staal van de kleur mee naar huis gekregen om verf etc. op af te stemmen. Een goede keuze geweest om hier mijn bank aan te schaffen.

Goede kwaliteit tegen een redelijke prijs.

Goed advies, nemen alle tijd.

Nemen alle tijd, geven goed advies.

Minder lange levertijd.

Marco van Zundert

Netjes en zeer vriendelijk geholpen en te woord gestaan in de winkel. Deskundig advies gehad. En er werd tijd genomen om de juiste stof en indeling van de bank te vinden. Verder was de bank er... Netjes en zeer vriendelijk geholpen en te woord gestaan in de winkel. Deskundig advies gehad. En er werd tijd genomen om de juiste stof en indeling van de bank te vinden. Verder was de bank er eerder dan verwacht, wat ook erg fijn was! Goeie hulp bij het inladen. Hopelijk nog jaren plezier van onze aankoop.

Goed advies.
Snelle levering.
Leuk Personeel.

__

Super bedrijf klant vriendelijk en prijs is prijs dus afdingen is er niet bij

Als de meubels aanwezig en dat je ze nog niet kunt gebruiken dat er dan gewoon in opslag kunnen blijven staan

S.Dijkstra

Goede ervaring. Prima geholpen.
Gaan er vast weer heen.

We zijn prima geholpen. Klantvriendelijk.

Zou het niet weten.