Doornbos

Super geholpen op alle gebieden vanaf de aankoop tot het bezorgen zal zeker de volgende aankoop weer bij pronto doen

De vriendelijkheid van het personeel

Iets meer verkopers in de winkel plaatsen

Aankoop bank. Keurig op tijd geleverd op de afgesproken tijd.

Prettig

Duurt soms wat lang bij het afhalen omdat er maar een wagen bij het inlaadpunt kan.

Uitstekend!

Wij konden onze bank en eetkamerstoelen dezelfde stijl laten maken

Te veel keuzemogelijkheden, hahaha

Zeer prettig, wij zijn ook bij filiaal Emmen geweest maar hadden een beter gevoel bij Groningen en dit is tot nu toe ook bevestigd.

Klantvriendelijk! En de netheid van de winkel is top!

De prijskaarten zijn niet altijd duidelijk (de meeste wel hoor) maar wij hadden het verschil laten zien en je merkt dat er duidelijk een beleid is "ga niet in discussie met de klant en houdt voet... De prijskaarten zijn niet altijd duidelijk (de meeste wel hoor) maar wij hadden het verschil laten zien en je merkt dat er duidelijk een beleid is "ga niet in discussie met de klant en houdt voet bij stuk". Dat is meestal ook de beste manier maar wij zitten zelf ook in de verkoop en dan is het wel de kunst om voet bij stuk te houden maar tóch de kritiek ter harte te nemen.

Mooie zaak, met een breed assortiment.

Breed assortiment. Goede prijs/kwaliteit verhouding

Grote en zeker geen goedkope hoekbank gekocht. Wij vinden het van zeer slechte service getuigen dat we daarbij alsnog voor bezorging en het installeren moeten betalen en er geen enkele... Grote en zeker geen goedkope hoekbank gekocht. Wij vinden het van zeer slechte service getuigen dat we daarbij alsnog voor bezorging en het installeren moeten betalen en er geen enkele onderhandeling dan wel over de prijs mogelijk was. Daarbij komt ook nog dat als er zeer beperkte garantie gegeven wordt op de gemotoriseerde onderdelen, tenzij je hier een extra verzekering voor afsluit. Service/prijs is was ons betreft uit verhouding en we zullen niet snel weer meubelen kopen bij pronto

Zie bovenstaande. Wij verwachten meer service als je een duur product koopt

Reactie Pronto Wonen Groningen:

Geachte heer/mevrouw,
Geachte heer/mevrouw,
Hartelijk dank voor uw reactie en uw beoordeling van Pronto Wonen Groningen. Door uw mening kunnen wij u en anderen op het gebied van assortiment en service nog beter van dienst zijn.
Pronto Wonen is een afhaalformule, waarbij al onze artikelen geprijsd zijn op basis van zelf afhalen. Als extra service bieden wij de mogelijkheid voor het gebruik van onze gratis aanhanger of transport bus. Als u kiest voor het laten bezorgen en/of plaatsen van uw meubelen zijn, dan betaald u hiervoor een vergoeding. Wij zijn CBW-erkend en u ontvangt op al uw aankopen 3 jaar CBW garantie, ook op de gemotoriseerde onderdelen.
Wij bieden u onze excuses aan wanneer wij bovenstaande tijdens uw bezoek aan onze winkel onvoldoende hebben gecommuniceerd.
Met vriendelijke groeten,
PRONTO WONEN GRONINGEN
J. Kloosterhuis
(verkoopleider)

Fijne winkel , goede contacten, duidelijke informatie

De mensen die de bank bij ons thuis hebben gebracht en de oude bank hebben meegenomen waren erg deskundig en vriendelijk in omgang, heel fijn !!

nvt

Onlangs onze eerste bank hier mogen kopen. We werden goed ontvangen en bijgestaan door deskundigheid, klantvriendelijk in het maken van onze keuze. We zijn prima op een hoogte gehouden en het is... Onlangs onze eerste bank hier mogen kopen. We werden goed ontvangen en bijgestaan door deskundigheid, klantvriendelijk in het maken van onze keuze. We zijn prima op een hoogte gehouden en het is zeer prettig dat we tijdens de koop te maken hebben gehad met 1 persoon. Dit geeft een goed gevoel.

Alles is zeer prettig ervaren bij Pronto Groningen. De klantvriendelijkheid, de deskundigheid bij het maken van onze keuze. Het meedenken. Kortom, super!

Erik Koopman

Normaal.

Gewoon normaal.

Hoge bezorgkosten 65 euro en dan zelf nog uitpakken en plaatsen, anders nog 20 euro extra.
Dat is niet van deze tijd en maakt het product nog weer aanzienlijk duurder.

Reactie Pronto Wonen Groningen:

Geachte heer Koopman,
Geachte heer Koopman,
Pronto Wonen is een afhaalformule, dit houdt in dat al onze artikelen geprijsd zijn op basis van het zelf afhalen. Als extra service bieden wij de mogelijkheid voor het gebruik van onze gratis aanhanger of transport bus. Als u kiest voor het laten bezorgen en/of plaatsen van uw meubelen zijn, dan betaald u hiervoor een vergoeding.
Met vriendelijke groeten,
PRONTO WONEN GRONINGEN