Gonda

Prijs kwaliteitsverhouding is goed. Het personeel in Groningen is behulpzaam, geduldig en zeer vriendelijk. Wij hebben inmiddels meerdere meubelstukken gekocht en altijd super tevreden!

Het personeel is zeer bekwaam. Hierdoor ga je met een goed gevoel naar huis.

Daan lampe

Zeer prettig en duidelijke informatie

Goede sfeer in de winkel. En de prijzen zijn passend.

Op het gebied van kasten vindt ik dat er weinig echte variatie is. Veelal houten kasten en dressoirs met minimaal onderscheid in design. Ik zou graag ook meer andere soorten zien. Misschien iets... Op het gebied van kasten vindt ik dat er weinig echte variatie is. Veelal houten kasten en dressoirs met minimaal onderscheid in design. Ik zou graag ook meer andere soorten zien. Misschien iets apparts. Of zeg een gekke kleur

Ronald

Uitstekende service bij het afhalen van m'n meubel. In de winkel had wel wat pro actiever gehandeld mogen worden. Heb enige tijd gewacht op service, toen dit niet geboden werd ben ik zelf op zoek... Uitstekende service bij het afhalen van m'n meubel. In de winkel had wel wat pro actiever gehandeld mogen worden. Heb enige tijd gewacht op service, toen dit niet geboden werd ben ik zelf op zoek gegaan naar een medewerker.

Fijne winkel, prima uitstraling en kwaliteit meubels.

Actievere houding naar geïnterneerde klanten.

Antoine.

Vriendelijk en duidelijk. Goede tips tijdens het verkoopproces. Nette bezorging wel lange levertijd. Maar dit is prima opgelost, bezorgers hebben alles netjes gemonteerd. Wij zijn blij met onze... Vriendelijk en duidelijk. Goede tips tijdens het verkoopproces. Nette bezorging wel lange levertijd. Maar dit is prima opgelost, bezorgers hebben alles netjes gemonteerd. Wij zijn blij met onze aankoop.

Duidelijke communicatie! Vriendelijk personeel zowel in de winkel, kantoor als de buitendienst.

Ga zo door!

Bouwman

Vriendelijk en behulpzaam

Bert de Vries

We hadden zelf al onze keuze gamaakt weinig adies nodig gehad. Artikelen bestellen en op lange vellen papier laten printen kostte meer tijd

Mooie meubels. Overzichtelijke sfeervolle presentatie. Snel over de meubelen kunnen beschikken en als je ze niet gelijk kwijt kunt ook opslag mogelijk.

Super service bij de levering van mijn bank! Heel netjes gewerkt, alles is gedaan om te zorgen dat niks beschadigd zou worden zowel in huis als bij de bank zelf.

Hele goede bezorgservice

Heleen Jansen

De kwaliteit/prijs verhouding van mijn nieuwe bank is erg goed! Ik werd goed geholpen en ook de bezorging verliep volgens afspraak.

Goede service!

Het zou nog handiger zijn als je je aankoop online via iDEAL zou kunnen betalen. (Ivm pas limiet bij pinnen)

Goede dienstverlening

Nee

Dienstverlening

Jurjen Hemel

Goed, goed geïnformeerd, vriendelijke personeel, hulp bij magazijn!

Service van magazijn personeel! Helpen met inladen

Kan me voorstellen dat een ruime keuze voor sommige klanten het moeilijk maakt op te kiezen.