Maaike

Prima geholpen, snelle levering....

Fijne sfeer in winkel. Deskundig personeel, niet opdringerig.

Nee, wij komen zeker terug!

Lianne

Ik heb onlangs een bank en eetkamerstoelen gekocht! De levertijd was prima, alleen jammer dat de stoelen niet goed waren! Hier misten de Carré stiksels! Helaas duurde deze levertijd wel lang, maar... Ik heb onlangs een bank en eetkamerstoelen gekocht! De levertijd was prima, alleen jammer dat de stoelen niet goed waren! Hier misten de Carré stiksels! Helaas duurde deze levertijd wel lang, maar fijn dat ik de stoelen die niet goed waren wel mocht gebruiken!

Er word tijd voor de klant genomen

Het checken van de levering wanneer dit klaar is, zodat je gelijk weet of het de juiste bestelling is!

Rita Doeve

Hele goede kwaliteit ik heb alle meubelen van hun.

Ja,een goede adviseur van de meubelen

Uitnodigend en klantvriendelijk

Verkopers zijn niet opdringerig en klantvriendelijk. Hele mooie gevarieerde assortiment.

Meer zorgvuldigheid en rust door bezorgers nodig.

A Runhart

Leuke en gezellige uitstraling en betaalbare mooie meubels.

Het heeft veel sfeer zodat je snel thuis voelt.

Ik vindt als je behoorlijke uitgaves heb betreft het kopen van meubels, dat dit op z'n minst standaard wordt geleverd. En niet met een karretje je spullen moet ophalen.

Karin

Groot in keus!

Bus lenen voor het ophalen van meubels vind ik een prima service!!

?

Deborah

Goed. Klantvriendelijk, rustig, overzichtelijk, goede prijs kwaliteit verhouding, gastvrij, behulpzaam

A de Vries

Prima geholpen, duidelijke informatie en goede afwikkeling.

Vriendelijk personeel, alles liep zoals afgesproken. Netjes een mail gekregen toen de bank er was en we konen gratis een aanhangwagen lenen. Super service!

Personeel neemt de tijd voor de klant en handeld alles netjes af.