H. Kamstra

In alle facetten een prima bedrijf met deskundige en klantvriendelijke benadering. Ook de servicegraad met betrekking tot het ophalen van de goederen ook prima geregeld. Wij zijn zeer tevreden over... In alle facetten een prima bedrijf met deskundige en klantvriendelijke benadering. Ook de servicegraad met betrekking tot het ophalen van de goederen ook prima geregeld. Wij zijn zeer tevreden over het bedrijf.

Metname de inrichting van de winkel komt plezierig en professioneel over. Het was onze eerste kennismaking met dit bedrijf maar wij zullen zeker in de toekomst vaker hier terug komen.

Alles is perfect geregeld.

M. Holtrop

Goed. De afhandeling van verkeerde levering is goed opgepakt.

Niet te duur, goede kwaliteit

Wanneer meubels verkeerd geleverd zijn gratis bezorgen in plaats van dat de klant apart op en neer moet rijden.

Prettige samenwerking tussen werknemer en klant. Men nam alle tijd.

Het was gewoon prettig 'zakendoen'!

Neen.

Wols

Voor het aankopen van de bank waren we al een keer in de vestiging geweest van de Pronto te Groningen.
We hebben het gesprek wat we gehad hebben als prettig ervaren. Zelf hadden we de keuze al gemaakt voor de bank en hier zijn we tot op de dag van vandaag nog erg tevreden over :)

de stijl die Pronto uitstraalt heeft bij ons het gevoel van een bepaalde romance/industriele/vintage look achter gelaten die ons heel erg ligt.

G. Huisman

Het winkel personeel bij Pronto Wonen was bijzonder vriendelijk, hetgeen ook geld voor het afhalen van onze bank.

Zie hierboven

Neen zo door gaan

Joke

Goed leuke woon artikelen goed personeel

Akkoord

was akkoord

was akkoord

Rene

Goede service en advies. Bezorging goed geregeld en alles op tijd.

leuke assortiment voor een geschikte prijs

bij besteding van toch een behoorlijk bedrag zou de bezorging gratis mogen zijn.

Mansens

Bankstel gekocht