Hein jager

Geweldig advies en goede service

Geweldige en ruime keuze

Winkel mag wel groter

Hele mooie meubels gekocht bij Pronto Wonen in Groningen! Wij zijn er super blij mee, snelle levering en vriendelijk personeel. Ook goed en degelijk materiaal!

Vriendelijk personeel, snelle service, goed en degelijk materiaal!

Jammer dat het bedrijf niet aan kortingen doet, de prijs wat je ziet dat moet je ervoor betalen.
Wij hebben de gehele inrichting, tv-meubel, salontafel, eettafel, bijzettafel, boekenkast en een grote hoekbank gekocht, wij konden helaas geen korting krijgen.

De Vries

Goede voorlichting en afspraken worden nagekomen

Mooi assortiment en vriendelijk personeel.

G Nieborg

Goede ervaring,goeie service.

Het zijn alleen maar sterke punten.

Nee ga op de ingeslagen weg door.

Mooie goede looproute.

Prima advies, klantvriendelijk geholpen in de winkel

Niet opdringerig personeel, maar vriendelijk en wel op goede moment aanspreekbaar!

looproute in de winkel was wat onlogisch (beneden/boven en maar 1 richting mogelijk voor mijn gevoel)

Jolanda Goedhart

Een leuk bedrijf, met mooie artikelen! Bij ons favoriet.

goede service, goede kwaliteit, mooie uitstraling

Nog meer van dat soort leuke spullen verkopen. En de klantenavond was ook erg leuk ! Misschien iets met workshops houden ?

Zie het aantal sterren bij de onderdelen hieronder

De tijd nemen voor de klant. Iedere klant kan een koper zijn en als je de klant vriendelijk en deskundig benaderd wordt een oriënterende klant misschien wel een kopende klant.

C. Dijkema

Goed en deskundig advies