M Prins-Helbig

Goede ervaring

Groot assortiment

soms wat lange levertijd

Goede klantenservice. Hele goede producten.

Goede producten voor een goede prijs. Voor elk wat wils. Fijne winkel

A smit

Ik was er op een koopzondag in november. Het was deze dag ontzettend druk en er was opvallend weinig personeel. Daardoor moest iedereen lang wachten tot hij/zij geholpen kon worden. Daarbij is het... Ik was er op een koopzondag in november. Het was deze dag ontzettend druk en er was opvallend weinig personeel. Daardoor moest iedereen lang wachten tot hij/zij geholpen kon worden. Daarbij is het natuurlijk ook zo dat het stukje extra uitleg en tijd/aandacht voor de klant verloren ging, daar kon het personeel niks aan doen daar was gewoon geen tijd voor.
Mijn tip meer personeel in de winkel.

Prettig contact, erg goed assortiment, onbetrouwbaar qua levertijd.

---

Doe geen beloften die niet waargemaakt worden.

Reactie Pronto Wonen Groningen:

Geachte heer/mevrouw,
Hartelijk dank voor uw reactie en uw beoordeling van Pronto Wonen Groningen. Door uw mening kunnen wij u en anderen op het gebied van assortiment en service nog beter van dienst zijn.
Via deze weg bieden wij u onze excuses aan voor de levertijdsvertraging. Wij hebben samen met Pronto Wonen Nederland een verbetertraject bij onze leverancier ingevoerd en werken samen voortdurend aan de juiste levertijdsinformatie.

Met vriendelijke groeten,
PRONTO WONEN GRONINGEN
J. Kloosterhuis
(verkoopleider)

Goede ervaring

goede webshop en snelle bezorging

mail sturen bij het pakketje verzenden

Een leuke winkel met een gevarieerd assotiment.

Het een en al een sterke punt

Is niet te verbeteren.

Goed geholpen. Echter zou ik telefonisch op de hoogte gebracht worden wanneer mijn bestelling binnen was en dit is niet gebeurd.

Het afhaalpunt is erg slim bedacht.

Reactie Pronto Wonen Groningen:

Geachte heer/mevrouw,
Uw opmerking omtrent de wijze van communicatie richting u hebben wij besproken met de betreffende persoon. U zou inderdaad telefonisch bericht krijgen. Helaas is dit een foutje van deze persoon, hijheeft u per ongeluk een brief gestuurd in plaats van een telefonisch bericht. Hiervoor bieden wij u onze excuses aan.
Met vriendelijke groeten,
PRONTO WONEN GRONINGEN
J. Kloosterhuis
(verkoopleider)

Goed, deskundig advies.
Snelle levering, alleen jammer dat er geen gratis bezorging als service aanwezig is.

Gratis bezorging bij aankoop van meubelen.

Klaas van der Spoel

Geen enkele klacht, zie hieronder!

De klantvriendelijkheid was erg opvallend!

Nee, dat blijkt reeds uit mijn waardering.