Prettige service, goed assortiment, onbetrouwbaar qua levertijd.

Prettige service, goed assortiment.

Onbetrouwbaar qua levertijd.

nee

Meer personeel inzetten op drukke momenten.

A. Molenhuis

Vriendelijke en relaxte benadering van personeel. Winkel is fijn om in te shoppen.

De verkoop en alles eromheen ging heel soepeltjes maar wel correct.

Geen.

Tjarko Groendijk

Super
Bankstel zit lekker
Tafel staat mooi

Goede kwaliteit

Het oogt als een dure winkel, maar toen we binnen waren viel het prima voor de gewone man te betalen. Misschien iets daar mee doen zodat er meer klanten komen.

Kremer

Goede ervaring! Prima advies, niet opdringerig, fijn.

Levertijd, aankleding winkel, vrijblijvend advies.

Geen.

astrid

Nieuwe bank gekocht. medewerkers vriendelijk en bereid om te helpen

soms moest ik zoeken naar personeel

Tijdens het bezichtigen van eventuele nieuwe bank in de winkel ben ik door verschillende mensen geholpen, waarna ik de eerste keer graag terug wilde komen maar waarbij ik de tweede keer echt eerder... Tijdens het bezichtigen van eventuele nieuwe bank in de winkel ben ik door verschillende mensen geholpen, waarna ik de eerste keer graag terug wilde komen maar waarbij ik de tweede keer echt eerder de winkel uit ben gegaan door de manier van hulp. Bezorging ben ik erg tevreden over, echt vriendelijke mannen, mooi op tijd en lieten alles netjes en snel achter.

Bezorging

Rommeligheid van informatie verstrekken in de winkel, filiaal Groningen

Reactie Pronto Wonen Groningen:

Geachte heer/mevrouw,
Geachte heer/mevrouw,
Hartelijk dank voor uw reactie en uw beoordeling van Pronto Wonen Groningen. Door uw mening kunnen wij u en anderen op het gebied van assortiment en service nog beter van dienst zijn.
Wij hebben uw klacht omtrent de klantvriendelijkheid intern besproken met onze verkopers. Klantvriendelijkheid staat bij ons hoog in het vaandel, als u dat tijdens uw 2e bezoek aan onze winkel niet zo heeft ervaren bieden wij u hiervoor onze excuses aan.
Wij hebben uw tevredenheid over de bezorging doorgegeven aan de betreffende bezorgers. Zij zijn blij dit te mogen horen en bedanken u voor de complimenten.
Met vriendelijke groeten,
PRONTO WONEN GRONINGEN