N.Olinga

Zeer vriendelijk

Zeer klantvriendelijk

Nee 9

Monique

Wij hebben onze bank hier gekocht. Verkoopster was erg plezier en later nog terug gekomen met staal kleuren voor de muur. Weer dezelfde verkoopster en zijn gaf goed advies over de kleur muur we wel... Wij hebben onze bank hier gekocht. Verkoopster was erg plezier en later nog terug gekomen met staal kleuren voor de muur. Weer dezelfde verkoopster en zijn gaf goed advies over de kleur muur we wel en niet moesten doen. Ook al was het natuurlijk onze eigen keuze. Maar wij hebben dit als zeer prettig ervaren.

Prijs/kwaliteit verhouding is goed! Mooie spullen voor niet al te hoge prijzen

Jullie winkel is prachtig! Maar, dit geldt dan voor Groningen, ik vind het wel heel donker.

Een bankstel gekocht

L. Visser

Prettig geholpen. Klant vriendelijk personeel. Jammer dan onze bank levertijd 2 weken werd uitgesteld, maar daar netjes en tijdig over ingelicht.

Fijn dat wij de staaltjes van de bank kleur mee mochten nemen om thuis te kijken af de kleur bij de vloer past.

jager

Behandeling door het personeel is prima
artikelen zijn goed
alleen de vervoerskosten zijn idioot hoog

nee

bezorgkosten verlagen

Yolanda

Goed, klantvriendelijk, goede kwaliteit

K.Gaasendam

Ging prima, netjes en snel behandelt

Ik vond de stoelen eerst op internet en kwam kijken in het "echt", daar vielen de stoelen wij op internet had gezien zwaar tegen maar wij vonden wel een betere stoel voor een redelijke prijs.

Niet in het bijzonder.

Het was een beetje donker en somber in grote delen van de zaak, misschien wat vriendelijke verlichting plaatsen?