Annet Meerman

De bank die we gekocht hebben een aantal maanden geleden is prima. Hij zit heerlijk en we zijn zeer tevreden over Pronto

Wij werden erg goed geholpen in de winkel in Groningen. Niet opdringerig maar gewoon zelf rustig rondkijken totdat je iets wilt weten en dan is er deskundig personeel die foed advies geeft.

Het was fijn geweest wanneer het bezorgd had kunnen worden.

J.W. Boersma

De klantvriendelijkheid sprak ons zeer aan

Je mag rustig rond kijken zonder opdringerigheid,en rustig nadenken met een kopje koffie erbij voordat je iets koopt.

Geen commetaar

Lotte Julsing

Top service! De bank werd hoe lang nodig achter gehouden!

De bank kon zolang als nodig was blijven staan!

Erbij vermelden dat het in de showroom kleiner lijkt dan in het echt!

Wijma

Zeer klantvriendelijke benadering! Afspraken worden stipt nagekomen en er wordt meegedacht! Heel erg tevreden!

Erg meedenkend in het vinden van een passende oplossing

B. Kolk

Vriendelijk en behulpzaam personeel!

Ina Hartholt

Mooie hoekbank gekocht, leuke medewerker heeft ons geholpen. We mochten zelfs stofstalen meenemen om thuis de kleur te bepalen. Personeel komt klantvriendelijk over.

Mooie showroom, met leuke ideeen voor thuis inrichting. Veel leuke woondecoratie spulletjes voor mooie prijs.

Levertijd viel tegen is langer geworden dan de 9 weken, maar daar kan de winkel waarschijnlijk niets aandoen.

Gert Idema

Net even anders dan de omliggende meubelzaken. De ongelijkvloerse situaties vond ik niet zo handig. Gelukkig ben ik goed ter been, maar voor personen met een handicap lijkt mij dit niet fijn

Het assortiment en de klantvriendelijkheid.

Het laten bezorgen is vrij prijzig.

Hele positieve ervaring!

Nee. is gewoon goed!

Nee

T Leugs

Ondanks de verkeerde levering , is het op een correcte manier afgehandeld. Zeer tevreden over de kwaliteit van de producten.

Vriendelijke verkoper, goed advies, nette showroom.

Onze bestelling was gedeeltelijk verkeerd geleverd, na een aantal dagen zou dan met ons contact worden opgenomen Hoe we dit gingen oplossen. Helaas bleef een telefoontje uit en moesten wij hier... Onze bestelling was gedeeltelijk verkeerd geleverd, na een aantal dagen zou dan met ons contact worden opgenomen Hoe we dit gingen oplossen. Helaas bleef een telefoontje uit en moesten wij hier zelf achter aan, we hebben gebeld en kregen te horen dat de persoon afwezig was die onze zaak behandelde, maar dat uiterlijk die zelfde week nog contact werd gelegd met ons. Het telefoontje bleef uit, we hebben weer zelf contact moeten zoeken, inmiddels 6 telefoon gesprekken later was onze contactpersoon er weer en toen werd ons aangegeven dat we eventueel korting konden krijgen op de bestelling hier zijn we niet mee akkoord gegaan omdat wij de stoelen wouden die ook besteld waren, na dit gesprek zijn er nieuwe besteld en die zijn ook geleverd binnen het termijn. Wij zijn tevreden met onze nieuwe stoelen.

Reactie Pronto Wonen Groningen:

Geachte heer/mevrouw,
Geachte heer/mevrouw,
Hartelijk dank voor uw reactie en uw beoordeling van Pronto Wonen Groningen. Door uw mening kunnen wij u en anderen op het gebied van assortiment en service nog beter van dienst zijn.
Het spijt ons te moeten lezen dat niet alle meubelen bij aflevering conform bestelling waren en dat het contact tussen u en onze klantenservice stroef verliep. Hiervoor bieden wij u onze excuses aan. Gelukkig zijn de nieuwe stoelen reeds bij u thuis en bent u hier tevreden mee.
Met vriendelijke groeten,
PRONTO WONEN GRONINGEN