Levertujd was 3x langer dan aangegeven door de verkoper

Reactie Pronto Wonen Groningen:

Geachte heer/mevrouw,
Geachte heer/mevrouw,
Hartelijk dank voor uw reactie en uw beoordeling van Pronto Wonen Groningen. Door uw mening kunnen wij u en anderen op het gebied van assortiment en service nog beter van dienst zijn.
U heeft ons 1 ster gegeven op de levertijd. Wij hebben dit nagekeken en u heeft inderdaad 4 weken later dan in eerste instantie was toegezegd het bericht gekregen dat uw kast was binnengekomen. Via deze weg bieden wij u onze excuses hiervoor aan.
Met vriendelijke groeten,
PRONTO WONEN GRONINGEN
J. Kloosterhuis
(verkoopleider)

Marsia Stelling

Goed. Heel goed. Aardig en vriendelijk personeel.

Ging super goed. En goed en vriendelijk geholpen en bij vragen die we hadden goede duidelijke antwoorden.

Nee, geen verbeterpunten of tips.
Gewoon zo door gaan. Klasse. Top.

Klooster

2 stoelen gekocht, besteld en zelf afgehaald, prima niets op aan te merken.

Xx

xx

xx

Een prettig bedrijf, leuk om te komen en heeft veel mooie spullen te koop.

Vond het vervoer prima geregeld dat je een bus mee kan nemen om je aankoop te vervoeren.

weet ik niet kom e r niet heel erg veel.

Hele prettige ervaring met goede adviezen

laten zo

D. de Graaf

Ruim assortiment

nienke flikkema

Onze ervaring is goed personeel vriendelijk en klantgericht

Positief. Aardig en deskundig personeel

Rustig kunnen rondkijken maar wanneer je informatie wilt of hulp bij kopen van product, uitstekend en correct geholpen met duidelijk verstand van het product

Prijs om te laten bezorgen is aan de hoge kant. dit maakt een redelijk geprijsd product toch weer duurder.

Brenda Westers

Komt afspraken keurig na. Erg betrouwbaar bedrijf.