Goede service, goed advies

Het personeel was zeer vriendelijk en hulpvaardig.

Pas nadat we na lang twijfelen besloten om onze bank niet te laten impregneren kwam de verkoopster met de optie om het zelf te doen m.b.v. spuitbussen. Dit vonden we wat laat.

Marieke

Wij werden echt super goed geholpen. Goede informatie. En er werd ook niet verwacht dat je gelijk iets ging kopen. Dus wij zijn echt zeer tevreden

De klant vriendelijkheid en een super goede informatie

Nvt

R.Jakobs

De bestelling en de bezorging was uitstekend. Maar toen wij onze aankoop goed bekeken zagen wij dat er vlekken op de handgrepen zatendie je er niet af kan krijgen dus hebben wij gelijk een mail... De bestelling en de bezorging was uitstekend. Maar toen wij onze aankoop goed bekeken zagen wij dat er vlekken op de handgrepen zatendie je er niet af kan krijgen dus hebben wij gelijk een mail gestuurd naar pronto groningen met onze klacht maar tot op heden hebben wij geen reactie van pronto groningen gehad. Dit vind ik zeer triest. Als je wat wil bestellen zijn je er als de kippen bij maar oh wee als je een klacht hebt!! Wij hadden de mail gestuurd naar Mevr. F. Brouwer.

Ja bij de bezorging. Petje af voor die mannen.

Ja als de klant een klacht heeft dan ook wat van je laten horen.

Positief.

Goede en duidelijke informatie over product en levering.

Ik zou het niet weten.

fam visser

Bankstel gekocht bij pronto alles liep prima van ontvangen worden in de winkel tot uitzoeken van de stof op het bankstel tot het bezorgen wij zijn dik tevreden

Makkelijk dat je bestelling online kan volgen . En op tijd geleverd volgens afspraak . Wij zijn dik tevreden

J de Jong

Redelijk. Bij de verkoop was er niemand die je aansprak.

Meubels en accesoires worden mooi uitgestald in de winkel.

Aflevering is minimaal. Bij levering van eettafel is schade onstaan aan behang en vloer.
Meubels worden ingepakt neergezet en dan wordt er wel gevraagd om een handtekening op de bon te zetten. Op de bon staat vermeldt dat de meubels onbeschadigd zijn geleverd terwijl je er niets van kan zien.
Het zou klantvriendelijker zijn om de meubels ook voor de klant gratis te monteren.

Reactie Pronto Wonen Groningen:

Geachte heer/mevrouw de Jong,
Geachte heer/mevrouw de Jong,
Hartelijk dank voor uw reactie en uw beoordeling van Pronto Wonen Groningen. Door uw mening kunnen wij u en anderen op het gebied van assortiment en service nog beter van dienst zijn.
Het spijt ons te moeten lezen dat u niet tevreden bent over de aflevering van uw meubels en dat er helaas schade is ontstaan tijdens het afleveren.
Via deze weg bieden wij nogmaals onze excuses aan voor de schade die is ontstaan aan het behang en aan de vloer bij het afleveren van de meubels. Wij hebben reeds met u contact gehad hierover en hopen dit zo spoedig mogelijk met u op te lossen.
Met vriendelijke groeten,
PRONTO WONEN GRONINGEN
J. Kloosterhuis
(verkoopleider)

Chantal Bosman

Ik heb pas geleden een bank gekocht en in het verleden al vaker iets gekocht.

Ik vind vooral de uitstraling van de winkel erg mooi en uitnodigend, het zorgt voor inspiratie.

Prima bank gekocht.

Goede locatie van magazijn, bank stond al klaar in de aanhanger toen ik hem kwam ophalen.

Nee

Blinde

Hoekbank Clement gekocht

Veel keuze, ook in afwijkende maten.

Weinig inzicht in hoe prijzen tot stand komen, je kunt alleen prijzen van voorbeeldopstellingen zien en dit zijn vrijwel altijd speciale aanbiedingen wat een vertekend beeld geeft.

Robert

Gewoon goed.

Goede voorlichting. Levering zoals beloofd. En een prachtige bank voor een redelijke prijs.