L.Koen

Zie hieronder bij sterke punten

Ik had naar mijn mening een verkeerde bank gekocht. Ik heb gebeld en gevraagd om een oplossing, maar dat was niet mogelijk. Ik kreeg een aantal dagen de mogelijkheid om deze enquête in te vullen en... Ik had naar mijn mening een verkeerde bank gekocht. Ik heb gebeld en gevraagd om een oplossing, maar dat was niet mogelijk. Ik kreeg een aantal dagen de mogelijkheid om deze enquête in te vullen en heb dat gedaan ook met het verhaal vd verkeerde bank gekocht ed. Twee dagen later kreeg ik een telefoontje en kwam Pronto alsnog met een passende oplossing. Dit is allemaal op een erg vriendelijke manier gebeurd. We hebben na overleg met een door Pronto geadviseerde styliste besloten de bank alsnog te houden en de rest vd kamer wat aan te passen.

Ik denk dat het altijd beter is om met de klant in gesprek te gaan als er ontevredenheid is, dit is gelukkig alsnog gebeurt waardoor wij nu erg tevreden zijn over Pronto. :)

Laning

Goede service, vriendelijke medewerkers wie met je meedenken en advies geven en vragen hoe jij het wilt.

Goed advies en personeel wie met je meedenkt

Gratis leverservice

Overzichtelijk en ruim opgezet, zodat je er goed omheen kunt lopen.

Goed en overzichtelijk ingericht

N.V.T

Klantvriendelijk,goede service!

Nieuwe bank.

Mooie spullen

Slecht personeel. Onvriendelijk. Onbehulpzaam. Dramatisch computersysteem.

Reactie Pronto Wonen Groningen:

Geachte heer/mevrouw,
Geachte heer/mevrouw,
Hartelijk dank voor uw reactie en uw beoordeling van Pronto Wonen Groningen. Door uw mening kunnen wij u en anderen op het gebied van assortiment en service nog beter van dienst zijn.
Het spijt ons te moeten lezen dat u niet tevreden bent over onze behulpzaamheid en vriendelijkheid. Graag zou ik van u willen horen wat onze verbeterpunten daarin zijn en/of welke situaties er zijn geweest waarin wij u niet vriendelijk en behulpzaam hebben behandeld. Uw reactie nemen wij ter harte en zullen dit bespreken in ons verkoopteam.
Met vriendelijke groeten,
PRONTO WONEN GRONINGEN
J. Kloosterhuis
(verkoopleider)

Warink

Goede ervaring

vestiging in Groningen: klantvriendelijk

kleur van de banken soms moeilijk te zien door het licht

Bank gekocht

leenbusje voor vervoer van bank naar huis: heel handig

niet erg warm behandeld, geen korting of extra's of behulpzaam advies.

W.Sinning

Zeer goed levering op tijd goed geholpen.

Klantvriendelijk.

Dineke Kessels