Prima ervaring, vriendelijke bediening en alles netjes op tijd geleverd.

vriendelijkheid en kennis van producten.

opbouwen en bezorging van meubels goedkoper maken.

Een nieuwe bank en een tv meubel + dressoir gekocht. Tv meubel was op voorraad en hebben we direct meegenomen, bank en dressoir besteld en zijn keurig bezorgd binnen (al!) 5 weken.

Hele nette service, keurig geholpen en goed geïnformeerd. Het personeel luisterde goed en denkt mee met je wensen (en budget). Mooie woonspullen en meubels voor een betaalbaar en uniek huis.

vd wal

Goed. Alleen bij het ophalen zat de hoek vd bank niet in jullie busje.
Volgende ochtend kwamen ze het brengen.

Anja huistra

Ik heb verder geen klachten, alles verliep verder goed, we zijn goed geholpen, maar we hadden alleen een verkoper nodig om onze bestelling op te nemen, verder niet, dus of ze deskundig zijn kan ik... Ik heb verder geen klachten, alles verliep verder goed, we zijn goed geholpen, maar we hadden alleen een verkoper nodig om onze bestelling op te nemen, verder niet, dus of ze deskundig zijn kan ik niet over oordelen
Ik vind de winkel in groningen er erg mooi uitzien

ze waten erg flexibel met het ophalen van de artikelen ivm het grbuik van de leen kar....erg fijn

J. H. van Dam

Onze ervaring met de showroom en de verkoopadviseur zijn prima. Ook de levering en bezorging verliepen prima. Daar zijn we erg tevreden over. Wat betreft de service (defecte deurscharnieren van een... Onze ervaring met de showroom en de verkoopadviseur zijn prima. Ook de levering en bezorging verliepen prima. Daar zijn we erg tevreden over. Wat betreft de service (defecte deurscharnieren van een meubel) zijn wij uitermate ontevreden. De eerste melding via de website is niet doorgekomen, nadien gebeld en is de aanvraag in het systeem opgenomen. Daarna zo'n 3 tot 4 maal verschoven. Komt er een monteur heeft hij geen onderdelen (aangegeven was dat deze defect waren en vervangen moesten worden). Later zijn scharnieren opgestuurd, maar bleek dat het deurtje niet goed sloot (verkeerde scharnierstand van het scharnier). Al met al zijn wij daar inmiddels 4 maand mee bezig, zonder nog enig resultaat!
Zijn we tot en met de levering erg tevreden, dit is een domper!

Sterke punten: de diversiteit in de showroom, de leuke accessoires er omheen, de vakkundige en geduldige verkoopadviezen. |De rust waarmee je kunt kijken en vergelijken, alles keurig in een... Sterke punten: de diversiteit in de showroom, de leuke accessoires er omheen, de vakkundige en geduldige verkoopadviezen. |De rust waarmee je kunt kijken en vergelijken, alles keurig in een opstelling neergezet en bovendien aangekleed. Ook de levering en de mensen die de meubels op hun plaats hebben gezet: toppie!!!!

De dienstverlening service en reparatie dient met spoed te worden verbeterd.
De dienstverlening service en reparatie dient met spoed te worden verbeterd.
Het kan niet dat wij inmiddels al 4 maand geduld moeten hebben voor enkel een paar defecte scharnieren van een TV-kast. Als klant wil je dat er ook een goed werkend product staat. |Er zullen veel excuses en redenen zijn, maar het heeft te maken met de interne organisatie EN het opvoeden van de toeleverancier van jullie meubels. Samen moet je een goede service neerzetten.

Altijd goed en correct geholpen en geven prima advies erg fijn om hier te winkelen

Snelle service en een super vriendelijke bediening, De winkel was op moment van mijn aankoop in verbouwing daarom een goed gegeven maar normaal is het een super mooie winkel.

v