Jouke

Goed advies en prima service

De goede/klantvriendelijke service

Het zou fijn zijn als de levertijd korter zou zijn

Marianne

Hoekbank gekocht

Communicatie en klantvriendelijkheid

renate

Wij hebben op 24 januari een bankstel van 900 euro bij jullie gekocht. Wij hebben toen gevraagd of we er ook kussens bij konden krijgen voor 25 euro. Dat moesten wij zelf gaan betalen en kregen wij... Wij hebben op 24 januari een bankstel van 900 euro bij jullie gekocht. Wij hebben toen gevraagd of we er ook kussens bij konden krijgen voor 25 euro. Dat moesten wij zelf gaan betalen en kregen wij niet bij het bankstel er bij. Vind dit niet bepaald klantvriendelijk. Bij thuiskomst bleek dat alle poten scheef er onderzaten en haken in de bank . Paar keer contact opgenomen en nog steeds niks van pronto gehoord. Wij hebben keihard moeten sparen voor dit bankstel en dan word er zo met ons omgegaan.

Reactie Pronto Wonen Groningen:

Geachte heer/mevrouw,
Geachte heer/mevrouw,
Hartelijk dank voor uw reactie en uw beoordeling van Pronto Wonen Groningen. Door uw mening kunnen wij u en anderen op het gebied van assortiment en service nog beter van dienst zijn.
Onze excuses voor de week die u heeft moeten wachten alvorens een antwoord van ons te krijgen. Momenteel hebben wij te maken met onderbezetting op onze service afdeling vanwege ziekte en werken mijn collega's aan oplossingen om sneller te kunnen reageren.
Naar aanleiding van uw melding hebben wij u voorrang gegeven in onze planning en zijn op de maandag erna direct bij u langsgegaan. Onze service buitendienst heeft de lopende klachten ter plekke kunnen oplossen.
Met vriendelijke groeten,
PRONTO WONEN GRONINGEN
J. Kloosterhuis
(verkoopleider)

Positief! Netjes ingepakt! Alles was snel en zeer goed afgehandeld! Zeer vetreden!

De aankoop was goed verpakt! Busje was handig en goed te gebruiken voor het vervoer. Dikke plus!

Misschien via internet de status van het product met daarin de verwachte levertijd.

W. Evenhuis/ Bonema Schilders Middelstum.

Wij waren heel gauw met onze besluitvorming en keuze van stoel en bank, de levertijd bleef keurig binnen de afgesproken periode. Je wilt je spullen altijd zo snel mogelijk hebben.

De inrichting en de meeste spullen pasten bij onze smaak, dit is bij de meeste zaken niet het geval.

Blijf zoveel mogelijk tussen de nieuwe trend en klassieke inrichting zitten.

Blijf je onderscheiden van al die andere meubelzaken om je heen.

Renate Winkelhorst

Mooie zaak en vriendelijk personeel.

Personeel denkt mee met klant.

Wij hebben goede ervaringen met Pronto. DE winkel is mooi, prettig personeel!

Ja vlotte behandeling. Er werd aangegeven welke week onze stoel aanwezig zou zijn. Dat is prettig.

Ga zo door!

Weessies

Vriendelijk personeel en mooie winkel

De winkel was in verbouwing.