Klantvriendelijk, scherp geprijsd en ideale huurbus voor transport

vriendelijkheid

marlies mekkering

Mijn ervaringen zijn erg goed. Klantvriendelijk staat bij hun boven aan. Je krijgt goeie informatie over het product. En er zijn voldoende keuzes. Ook bij aflevering ben ik te vreden leveren het... Mijn ervaringen zijn erg goed. Klantvriendelijk staat bij hun boven aan. Je krijgt goeie informatie over het product. En er zijn voldoende keuzes. Ook bij aflevering ben ik te vreden leveren het product super af.

Prima winkel, geen gedwongen sfeer.

Prima communicatie tussen verkoop en levering

Nee

We zijn fijn geholpen en hebben gevonden waar we al heel lang naar opzoek waren. verkoper heeft ons goed geholpen en advies gegeven oprecht en eerlijk dat was erg fijn.

niet opdringerig, fijne service.

Wieke IJbema

Zeer klantvriendelijk en goede service! Daarnaast ook prachtige producten.

De bezorgdienst is een zeer sterk punt. De manier van hoe bezorgen en inelkaar zetten ergens nog willen verplaatsen, viltjes eronder. Overal wordt aan gedacht!

marina

Zeer klantvriendelijk. Goede bezorgdienst alles was prima geregeld. Echter waren er problemen met mobiel pinapparaat maar is prima opgelost.

Zeer klantvriendelijk&professioneel

Goed mobiel pinapparaat

A.J. ter Steeg

Een stoel gekocht, goede ervaring.

Prima prijs-kwaliteitverhouding. Personeel niet opdringerig; niet gelijk aanspreken bij binnenkomst, alleen groeten.

Misschien iets meer informatie geven. Het was goed, maar als we niets vroegen werd er verder ook niet veel gezegd/informatie gegeven.

Rozema

Goede hulp en levering binnen de gestelde termijn

Erg klantvriendelijk en goede service

Leuk assortiment,personeel lijkt ongeintereseerd

Goede afhandeling van bestelde producten

Klantvriendelijkheid laat te wensen over

Reactie Pronto Wonen Groningen:

Geachte heer/mevrouw,
Geachte heer/mevrouw,
Hartelijk dank voor uw reactie en uw beoordeling van Pronto Wonen Groningen. Door uw mening kunnen wij u en anderen op het gebied van assortiment en service nog beter van dienst zijn.
Wij hebben uw klacht omtrent de klantvriendelijkheid intern besproken met onze verkopers. Klantvriendelijkheid staat bij ons hoog in het vaandel, als u dat tijdens uw bezoek niet zo heeft ervaren bieden wij u hiervoor onze excuses aan.
Wat betreft uw klok die het nooit heeft gedaan. Deze klok staat niet op de verkooporder van de andere meubelen, mogelijk heeft u deze tijdens uw bezoek contant afgerekend.
Als u wilt kunt u in de winkel langskomen met de klok, graag ook met het bijbehorende aankoop bon in verband met de garantie. Dan kunnen wij kijken of de klok gerepareerd kan worden.
Wij hopen u hiermee een passende oplossing te hebben aangeboden en wensen u verder veel woonplezier toe met uw nieuwe meubelen.
Met vriendelijke groeten,
PRONTO WONEN GRONINGEN