Trea Eelsing

Goede ervaring, wel had ik het netjes gevonden als ik een telefoontje had gekregen zodra bekend werd dat de levertijd van onze stoelen 1 a 2 weken later werd als wat op de nota stond.

Goede voorlichting over wat slim is uit te kiezen passende bij onze gezinssituatie en financien.

Veel mensen van Pronto waren erg vriendelijk behalve de man bij het afhalen van de stoelen. Er kon geen lachje vanaf. Zei geen woord teveel. Gaf ons het gevoel dat hij zijn werk niet leuk vond.

Geachte mevrouw Eelsing,
Geachte mevrouw Eelsing,
Hartelijk dank voor uw reactie en uw beoordeling van Pronto Wonen Groningen. Door uw mening kunnen wij u en anderen op het gebied van assortiment en service nog beter van dienst zijn.
Wij hebben uw reactie besproken binnen ons logistiek team waaronder ook de persoon die u geholpen heeft. Afgelopen vrijdagmorgen hadden wij het erg druk in ons centraal magazijn. Bij de betreffende medewerker was dit mogelijk zichtbaar. De werkvreugde is zeker bij hem en allen volop aanwezig.
S. Kruit
(centraal magazijn)

J.Hartholt

Goede service, snel, prettig

snelle levertijd, klantvriendelijk, modern

prijzig, dacht dat we zelf de bank kwamen ophalen ipv bezorgen, maar snel opgelost

JB de Vries

Wat winkel betreft: Lekker neuzen in ongedwongen sfeer.
Bij vragen klantvriendelijk, zoals het hoort.

Klantenservice (telefonisch): Medewerkster was communicatief erg prettig, kundig en leek erg veel plezier te hebben in haar werk.

De winkel staat vol, wat maakt dat je veel inspiratie...

De winkel staat vol, wat maakt dat je veel inspiratie op kunt doen. Desondanks niet rommelig.

Klantenservice in de winkel is wat verstopt tussen de rest. Misschien prettiger om een iets ruimere hoek te creeren.

Ik zou het fijn vinden als je makkelijk van de ene naar de andere...

Ik zou het fijn vinden als je makkelijk van de ene naar de andere plek kan in de winkel, zonder per se de hele route te moeten lopen.

Geachte heer/mevrouw de Vries,
Geachte heer/mevrouw de Vries,

Hartelijk dank voor uw tips, deze zullen wij meenemen en bespreken in ons verkoopteam.
Wij wensen u veel woonplezier toe met uw nieuwe meubelen.

Aanschaf bank

Het personeel neemt de tijd voor klanten en geeft klanten de ruimte om tijd te nemen.

Carmen

Behulpzaam, positief en jong bedrijf!

Mooi assortiment en behulpzaam.

Levertijd verkorten.

Eerder 2 lampen aangeschaft, heb hier 3 maanden op moeten wachten.
Vind het echter wel klantvriendelijk in de winkel.
Afhaaladres kan beter.

Lenen van de bus

Bij het afhaaladres moest ik zelf meehelpen met inladen terwijl er drie man op het bankje zaten koffie te drinken.

Geachte heer/mevrouw,
Wij bieden u onze excuses aan voor de lange levertijd van de lampen, die helaas veroorzaakt zijn door onvoorziene externe omstandigheden .
Uw opmerking over het inladen hebben wij besproken binnen het logistieke team. U had inderdaad een helpende hand van ons mogen verwachten bij het inladen. Dank voor uw feedback.
(verkoopleider)

Goede voorlichting, ruim assortiment en goede levering product

- Het bijna gratis beschikbaar stellen van een busje voor het zelf vervoeren van de meubels.
- Levertijd was korter dan afgesproken

- We waren verrast door de hoge kosten van impregneren van de meubels die erover heen kwamen toen we bestelden. Hierover beter communiceren bij de producten zelf (dus kosten bank + vermelding kosten... - We waren verrast door de hoge kosten van impregneren van de meubels die erover heen kwamen toen we bestelden. Hierover beter communiceren bij de producten zelf (dus kosten bank + vermelding kosten impregenren)

Geachte heer/mevrouw,
Uw reactie over een betere communicatie met betrekking tot het impregneren van de meubelen hebben wij intern besproken met de verkopers van Pronto Wonen Groningen. Wij zullen deze informatie voortaan duidelijk bespreken met de klant.
Omdat dit niet goed met u is besproken bieden wij u hiervoor onze excuses aan.

Sandra Meijer

Goed geholpen en op aangegeven datum konden we de stoelen afhalen.

iewoet

In de winkel moest ik zelf personeel aanspreken om mij te kunnen helpen. Zelfs nadat ik al enige tijd in de winkel rondliep.

Ruim assortiment.

Laat de klant zich welkom voelen in de zaak.

de groot

Veel keuze en mooie spullen te koop