Linda Meijer

Product is perfect, enige nadeel is dat als iemand op de bank heeft gezeten, als de persoon opstaat je dit kan zien. (alsof de bekleding iets te los zit.)
Levertijd was super snel. Bezorgen en...
Levertijd was super snel. Bezorgen en afleveren gebeurde netjes maar niet volgens afspraak. (men zou er vanaf 16:00 zijn maar stond er om 15:00 al...)
De winkel was erg prettig (Groningen). Personeel was wel vriendelijk, maar sprak mij niet aan. En was in het begin eerder terughoudend dan dat zij mij een bank wilden verkopen.

Bezorgtijd vond ik erg snel na het bestellen van de bank.
Ik vind mijn bank super mooi en de prijs heel netjes voor deze bank.

Ik heb een behoorlijke tijd in uw winkel rond gelopen, zonder aangesproken te worden.
Toen ik zelf naar degene "toe stapte" achter de balie was deze persoon eerder terughoudend dan aan het verkopen.
Omdat ik zelf goed wist wat ik wilde en doelgerichte vragen had, bereikte ik mijn doel wel, maar het geheel verliep in het begin niet heel soepel.
(toen de keus eenmaal gemaakt was en alles vastgelegd moest worden in de computer wel.)

Georgia Boiten

Zeer goed, ik werd goed geholpen en kreeg goed advies over de meubels en over hoe ik ze goed kan onderhouden. Ook was het personeel erg klantvriendelijk.

Ja, het kopen van spullen bij pronto is erg aantrekkelijk door de mooie inrichtingen in de winkel, ook het lenen van de bus dat gratis was beviel prima!

ik kan zo niks bedenken

alison

We zijn goed geholpen bij pronto Groningen. levertijd datum was zelfs vervroegd. en de bank zit heerlijk!!

Goeie levertijd. goed advies

Geen opmerkingen

Hedwich

Werd prettig ontvangen, kon zelf bepalen of ik met of zonder begeleiding wilde rondkijken. Ik kreeg deskundig advies dat goed werd afgestemd op mijn wensen. Er werd nooit geprobeerd mij over te... Werd prettig ontvangen, kon zelf bepalen of ik met of zonder begeleiding wilde rondkijken. Ik kreeg deskundig advies dat goed werd afgestemd op mijn wensen. Er werd nooit geprobeerd mij over te halen om iets anders te kopen dan waarvoor ik gekomen was!

goed assortiment, prettig winkelen, goed advies, want de medewerker luistert goed naar de klant en stelt goede vragen

Uiteindelijk kwamen al mijn meubels in een partij, maar oorspronkelijk leek dat in twee partijen te gebeuren. Ik vind het een minpunt dat er dan 2x transportkosten in rekening worden gebracht.

Prima, ook met levertijd.

Mooie zaak, mooie spullen

Mooie producten

Kortere levertijd

R Medema

Leuke assortiment en uitstekend geholpen

M . Gerard

Groot assortiment en diversiteit aan meubelen.
Goede service.

De zeer snelle levering van mijn dressoir.

a.vanbolhuus

Prima!