MK

Snelle afhandeling van bestelling. Wel hulp bij keuze maken ed. maar pas op moment dat we erom vragen.

Snelle levering, veel keus ook in accessoires. Fijn dat er veel meubels in showroom zijn om te proberen. Veel keus aan stof ed.

Medewerkers zijn niet goed zichtbaar. Denk dat binnenkomst en ontvangst beter kan. Even gericht groeten, aangegeven dat als er vragen zijn men kan vragen etc. Zodat je je minder verloren voelt bij... Medewerkers zijn niet goed zichtbaar. Denk dat binnenkomst en ontvangst beter kan. Even gericht groeten, aangegeven dat als er vragen zijn men kan vragen etc. Zodat je je minder verloren voelt bij binnenkomst. Ik moest nu echt op zoek door de winkel naar een medewerker om een vraag te stellen.

Wilfred van der Laan

Goed en snel afgehandeld. En de service van de huur bus vind ik zelf erg goed geregeld.

Je word niet gepusht om wat te kopen, je kan rustig even rond kijken. En mocht je wat willen vragen word je goed en netjes geholpen.

Duidelijker aangeven dat wanneer er een duurdere stof op het showmodel zit. Dit brengt nogal wat verwarring met zich mee. Niet echt prettig als je iets moois ziet voor een mooie prijs, dat opeens... Duidelijker aangeven dat wanneer er een duurdere stof op het showmodel zit. Dit brengt nogal wat verwarring met zich mee. Niet echt prettig als je iets moois ziet voor een mooie prijs, dat opeens wanneer je het wil aanschaffen hoger blijkt te liggen.

Prima ervaring. Goed geholpen bij de keuze en de bestelling van onze bank. We vonden de levertijd aanvankelijk lang, maar uiteindelijk kwam de bank wel op tijd en konden we gen ophalen wanneer het... Prima ervaring. Goed geholpen bij de keuze en de bestelling van onze bank. We vonden de levertijd aanvankelijk lang, maar uiteindelijk kwam de bank wel op tijd en konden we gen ophalen wanneer het ons goed uitkwam.

Keuze assortiment
Behulpzaamheid

Gratis bezorging. Daar hadden we eigenlijk op gerekend voor een bankstel.

feenstra

Goeie service

vriendelijke personeel

veenstra

goed

uitleg en advies

G.Wapenaar

Vriendelijk en deskundig geholpen en de bank binnen de genoemde levertijd op kunnen halen.
Alles was prima in orde.

HB Korte

We werden goed geholpen en de bank werd ook in de afgesproken week geleverd super dus

Gewoon alles goed

Nee moest alleen een poosje wachten toen de de bank betalen moest in de winkel voor het afhalen.

Merel Twickler

Wel goed, prima spul. Wat wel jammer was, is dat er een compleet verkeerde gebruiksaanwijzing bij mn tafel zat! Zelf uit moeten vogelen dus.

Mooi spul

Betere gebruiksaanwijzingen, in elkaar zetten van de spullen bij levering. Minder hoge kosten voor het bezorgen.

-Personeel was niet te opdringerig, waardoor je eerst prima zelf rond kon kijken
-De levertijd was erg lang, ongeveer 10 weken.

-Als je lang moet wachten op de levering van je bank een tijdelijke leenbank aanbieden.