Alexander

Prima!

Super dat we toch nog de stof (die uit de collectie was) konden krijgen bij twee eetkamerstoelen om onze reeds aangekochte stoelen aan te vullen

m. de vries

Prima, het was de eerste aankoop hier. Dus nu kijken of de kwaliteit ook goed is.

Nee, niet echt.

Gewoon zo doorgaan.

Bergsma

Goed advies, betaalbare mooie meubels.

Goed advies en eerlijk over de mindere punten van het product

Bezorgen erg duur. Winkels soms erg vol

Bert Hermelink

Mooie winkel op een goed bereikbare locatie. Mooi assortiment

Mooi overzichtelijke smaakvolle winkel

Het aantal verkoopmedewerkers tov het aantal klanten beter afstemmen. Moesten nu echt ons best doen om de verkoop te sluiten. Het duurde ook extra lang mdat er geen computer beschikbaar was.

Iris Chrispijn

Pronto wonen

Miriam Cremer

Prima, goede klantgerichtheid en super prijs kwaliteit verhouding.Snelle levering. Super service met busje.

Groot assortiment voor een super prijs.

Pronte groningen

vriendelijk

levertijd te lang

S. Cats

Prima, goede service.

Goede service, snelle levering

Bij de winkel langs geweest om te vragen wanneer meubel zou worden geleverd. Antwoord was dat dat nog een paar weken zou duren. Volgende dag krijgen we een mail dat het meubel opgehaald kon worden.... Bij de winkel langs geweest om te vragen wanneer meubel zou worden geleverd. Antwoord was dat dat nog een paar weken zou duren. Volgende dag krijgen we een mail dat het meubel opgehaald kon worden. Dit kwam ons erg goed uit. Maar vreemd dat de medewerker ons dit niet in de winkel kon vertellen.

H.Be

Afhalen van tafel besteld via de webshop

Een medewerker die al klaar wa smet werken hielp zijn collega nog even met het inladen van de bestelde tafel. Super service!

A Dijkema

Wij hebben in de showroom rustig rond kunnen kijken en de vragen die wij gesteld hebben zijn vakkundig en naar tevredenheid beantwoord

We zijn er op geattendeerd om de meubels te laten impregneren. Dit voor behoud van dew meubels. Hiervoor hebben we nog een garantiebewijs voor ontvangen. helemaal oke
om de meubels op te halen...
om de meubels op te halen mochten we gebruik maken vna de BUS geweldig hoefden we zelf niets te regelen

Is het mogelijk om op de trap in de winkel fluoriserende strips aan te brengen. De treden vallen nu niet erg op en om misstappen te voorkomen lijkt me dit een oplossing