Kees Kil

Geweldig

Reactie Pronto Wonen Poortvliet:

Dank je wel Kees voor je positieve beoordeling!
Veel plezier met je nieuwe meubels!
Profijt Meubel Poortvliet
Jan, klantenservice

Blijven na aankoop nu tot 4 keer om recensies vragen. Meer mail verkeer dan aankopen slechte zaak

Beste heer Speksnijder,
Dank je wel voor je review. Mijn excuus dat je tot meerdere mails hebt gekregen voor een review. Dat is uiteraard niet de bedoeling.
Ik hoop dat je verder tevreden...
Beste heer Speksnijder,
Ik hoop dat je verder tevreden bent over je aankoop. Zin er nog vragen, laat het mij dan gerust weten, dan help ik je graag verder.

Jan

Mooie winkel en mooie producten. Alleen jammer dat de bezorg en montageservice verdwenen is.

Reactie Pronto Wonen Poortvliet:

Dank je wel Jan voor je positieve review.
Dank je wel Jan voor je positieve review.
De prijzen bij Pronto Wonen zijn altijd afhaal- en zelfmontageprijzen, waardoor je altijd de laagste prijs betaalt. En voor een kleine bijdrage worden de meubels bezorgd en eventueel ook gemonteerd.
Veel plezier van je nieuwe meubels!
Profijt Meubel Poortvliet

Koopmans

Ruime keuze, vriendelijk personeel en een zeer ruime winkel

Beste heer Koopmans,
Dank je wel voor je positieve review. Fijn dat je zo tevreden bent. Geniet van je nieuwe meubels!
Woonboulevard...
Beste heer Koopmans,

Hoogeveen

Geslaagd voor een mooi dressoir. Precies wat we zochten. Echter de verkoopster was niet echt vriendelijk. Is dit alles? vroeg ze redelijk onvriendelijk en het was maar een kleine order. Vind een... Geslaagd voor een mooi dressoir. Precies wat we zochten. Echter de verkoopster was niet echt vriendelijk. Is dit alles? vroeg ze redelijk onvriendelijk en het was maar een kleine order. Vind een bedrag van 799 euro toch best behoorlijk. Ook mochten we blij zijn dat er iemand beschikbaar was om ons te helpen. Niet gastvrij dus. We hebben bij Pronto Breda ooit eens eetkamerstoelen gekocht, die verkoopster was zeer vriendelijk.

Beste Sandra,
Beste Sandra,
Fijn dat je geslaagd bent voor een mooi dressoir. Wij willen je uiteraard graag goed en vriendelijk van dienst zijn. Onze excuses dat dit anders bij je is overgekomen. Maar wij blijven graag leren, zodat we je bij een volgend bezoek beter kunnen helpen. Daarom waarderen wij je review!

Ria Wemelsfelder

Heel goed

Fam. v.d. Ven

Positief

Beste familie van der Ven,
Dan je wel voor jullie positieve beoordeling. Erg fijn dat jullie het zo hebben ervaren en nu kunnen genieten van de nieuwe meubels.
Met vriendelijke...
Beste familie van der Ven,

Van Beek

Prima goed geholpen ondanks alle corona maatregelen

Beste familie Van Beek,
Fijn dat jullie ondanks de aangepaste corona omstandigheden toch naar tevredenheid zijn geholpen. Dat doet ons goed!
Veel plezier van de nieuwe meubels!
Met...
Beste familie Van Beek,
Veel plezier van de nieuwe meubels!

José Krommenhoek

Kasten waren bij Pronto niet snel tegelijk leverbaar (wat wel op de site stond) maar na wat telefoontjes via Poortvliet wel.

Beste José,
Dank je voor je positieve review. Fijn dat de levertijd toch nog snel geregeld was. Geniet van je nieuwe kasten!
Pronto Wonen...
Beste José,